Unilever SCE "schimba" marketingul. Noul director este fostul Hochland, Dan Oprescu.
Marti, 05 Iulie 2011
 (AdPlayers, Iulian Toma)

Fostul marketing Elite (Doncafe), in 2007, si mai apoi Hochland (2008-2011), Dan Oprescu(foto) , 45 de ani, a fost numit in functia de Director de Marketing al Unilever South Central Europe, in urma promovarii actualului director de marketing, Fulvio Guarneri, in functia de Vicepresident Brand Building Home and Personal Care al Unilever Rusia, Ukraina si Belarus (RUB), incepand cu 1 august 2011.

Succesorul lui Fulvio Guarneri in pozitia de Marketing Director Unilever SCE, Dan Oprescu, are 45 ani si mai mult de 17 ani de experienta in piata bunurilor de larg consum, in tarile din regiune. Guarneri lucreaza in Unilever South Central Europe din martie 2007, cand a preluat functia de Brand Building Director pentru portofoliul de produse alimentare, iar din martie 2009 coordoneaza, in pozitia de Marketing Director, operatiunile de marketing pentru toate categoriile de produse ale Unilever: ingrijirea locuintei, ingrijire personala, alimente, inghetata. 

“Suntem foarte bucurosi ca Dan (Oprescu n.r.) revine in Unilever, cu o experienta puternica in marketing, trade marketing, comert modern si traditional, precum si o buna intelegere a brandurilor noastre”, a spus Marc Desenfans, Presedinte al board-ului Unilever South Central Europe “Ii multumesc lui Fulvio inca o data, in numele intregii echipe USCE, pentru contributia semnificativa pe care a adus-o in ultimii 4 ani la business-ul nostru”.

Dan Oprescu si-a inceput cariera in 1993, la The Nielsen Company, inainte de a veni la Unilever, in 1998, cand a preluat rolul de a asigura managementul marcilor de ingrijire a locuintei si ingrijire personala. In perioada 2000-2002 a lucrat pentru Unilever in Praga, detinand pozitii de Brand Development pentru produse de ingrijire a corpului si produse de ingrijire orala.

In anul 2002, Dan Oprescu s-a alaturat companiei Japan Tobacco Intl Romania, in functia de Portfolio, Brand and Trade Strategy Director si a devenit membru in board in iunie 2005. In ultimii 3 ani, Dan a condus divizia Consumer, Marketing si Research&Development a companiei Hochland Romania si Polonia.

Dan Oprescu are 45 de ani, este casatorit si are un baiat de 10 ani. Si-a format si perfectionat educatia de business la unele dintre cele mai importante scoli de business din lume: London Business School – absolvita in 1999; MCE – absolvita in 2003, IMD International Elvetia – una dintre cele mai importante scoli de business din lume pentru cei aflati in pozitii de conducere executiva, absolvita in 2004; INSEAD – absolvita in 2005.

Unul dintre cei mai puternici jucatori de pe piata bunurilor de larg consum din Romania, Unilever are in portofoliul sau marci in care sunt incluse Dero, Omo, Cif, Domestos, Coccolino, Dove, Rexona, Axe, Clear, Signal, Delma, Rama, Becel, Delikat, Knorr, Hellmann’s, Algida, Lipton.

Marcile Unilever

Alimente

Margarina: Rama, Becel, Delma

Inghetata: Algida, Napoca

Ceai: Lipton

Sosuri (mustar, maioneza si ketchup): Hellmann’s, Knorr

Supe, baze pentru mancaruri si condimente: Knorr, Delikat

 

Ingrijire personala

Deodorante: Rexona, Dove, Axe

Ingrijirea corpului: Dove

Ingrijirea parului: Dove, Clear

Igiena personala (sapunuri, geluri de dus, igiena orala): Dove, Signal

 

Ingrijirea locuintei

Detergent de rufe: Dero, Omo

Balsam de rufe: Coccolino

Curatenia locuintei: Cif, Domestos


PUBLICITATE: