Un ALTFEL de Romtelecom, de la Grey
Joi, 21 Septembrie 2006

Un ALTFEL de Romtelecom, de la Grey

(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Romtelecom desfasoara campania “ALTFEL-Vezi schimbarea în noile magazine” ,menita sa promoveze noua imagine a celor 75 de magazine din reteaua companiei, anunta reprezentantii de comunicare de la Grey Worldwide România.

Derulata începând  din 15 septembrie, campania se va desfasura în cinci etape de comunicare la nivel local, în presa scrisa si la posturile de radio din fiecare dintre orasele în care Romtelecom detine magazine, acoperind tot teritoriul tarii.

Obiectiv

Principalul obiectiv al acestei campanii este repozitionarea lantului de magazine al Romtelecom, în contextul amplului proces de schimbare pe care îl traverseaza compania, prin transformarea lor în centre comerciale moderne, care raspund celor mai ridicate standarde de retail si înlocuiesc fostele oficii ale companiei.

„Magazinele Romtelecom sunt ALTFEL pentru ca nici compania nu mai este cea de acum trei ani, când a început un puternic proces de transformare”, justifica Alfred Borcan - Manager Brand Marketing la Romtelecom, referindu-se la campania ALTFEL.

“Speram ca toti clientii nostri sa încerce cel putin o data noua experienta Romtelecom si sa se convinga ca merita sa revina pentru a afla cele mai noi oferte sau pentru a testa cele mai noi produse de Internet ale companiei.”, subliniaza reprezentantul de marketing Romtelecom.

"Pentru ca fostele ghisee s-au transformat în magazine cu "fata umana", am vrut sa aratam acest lucru natural, fara metafore”, subliniaza Cosmin Nicolae, Copywriter Grey Worldwide România, legat de conceptul creativ.

“Am spus limpede ca acum Romtelecom este "ALTFEL", si asta se vede în campania de imagine: un magazin adevarat, nu decor în studio, si o tânara pe care am gasit-o nu la un casting, ci la biroul din noile magazine Romtelecom. Transparenta si deschidere transmise într-un mod onest: "Ne-am schimbat. Asa aratam acum", conchide creativul.

Promotia ALTFEL

Potrivit companiei, campania ALTFEL este sustinuta de doua oferte atragatoare, care vor fi disponibile în aceasta perioada în magazinele Romtelecom: reducerea de 20% pe viata la abonamentul pentru serviciul ClickNet Express 1 Mbps, în cadrul promotiei pentru  Internet prin ClickNet Express, la care se adauga discount-uri speciale pentru modemuri wireless, pentru clientii înscrisi în aceasta promotie si oferta speciala de telefonie mobila de la Cosmote, care include un telefon Alcatel OTE 260 gratuit pentru cei care se aboneaza la Cosmote 30.

Clientii mai primesc cadou o cartela Cosmote pentru activarea extraoptiunii “300 de minute în retea”. Cele doua oferte speciale din cadrul campaniei ALTFEL vor beneficia de machete de presa si spot radio.

Autorii

La realizarea campaniei au contribuit, din partea Romtelecom, Alfred Borcan -  Manager Brand Marketing, si Cristina Chiorean, Marketing and Communication Representative, iar din partea Grey Worldwide România: Sorin Predescu - Creative Director Grey Worldwide România, Cosmin Nicoale – Copywriter Grey Worldwide România, Alina Nicolescu - Art Director Grey Worldwide România, Cristiana Spataru - Client Service Director Grey Worldwide România, Ramona Ricu - Account Manager Grey Worldwide România, Traian Nuta – Brand Development Director.


PUBLICITATE: