URSUS Breweries intra in barlogul Brands&Bears
Luni, 19 Decembrie 2005

URSUS Breweries intra in barlogul Brands&Bears(AdPlayers.ro ) Ursus Breweries si Brands&Bears au demarat pe 15 decembrie campania de lansare “a berii de esenta tare”. “Stejar Strong Beer” - noua bere de la URSUS Breweries are un continut ridicat de alcool, lucru care i-a dictat si numele STEJAR, dupa cum sustin reprezentantii agentiei Brands&Bears.

Inceputa la sfarsitul saptamanii trecute, campania se desfasoara sub sloganul "Stejar. De esenta tare" si contine un spot TV de 30 sec, “a carui misiune este sa comunice forta retinuta a produsului, "furtuna intr-o sticla"” spun oficialii agentiei de publicitate.

URSUS Breweries intra in barlogul Brands&Bears

Campania contine si activitati de promovare la locul de vanzare. Un pachet consistent de materiale insoteste sticla la raft,  unde poate fi intalnita alaturi de commando-uri de promoteri (usor de recunoscut in tinutele lor paramilitare cu insemne "Stejar si "7"), mai afirma reprezentantii Brands&Bears. “Sesiunile de degustare” au loc in 43 de magazine din toata tara (hypermarket, cash&carry, supermarket).

URSUS Breweries intra in barlogul Brands&Bears

Echipa Ursus Breweries care a urat “La Multi Ani!" noii marci este formata din Raluca Oprescu – NPD & Research Manager, Marian Olteanu – NPD Junior Manager, Victor Armaselu – KA Manager, Dana Ionita – Research Specialist, Alina Sirbu – Trade Marketing Manager, Mihai Dragan – Operations Manager, Adriana Burlacu – Management Accountant .

Echipa care a scos campania din “barlogul” Brands&Bears a fost formata din - Cristian Bulfinschi – Strategy Director, Emanuel Grigorcea - Client Service Director, Tudor Potra - Creative Director, Andrei Galeata - Pack Design; Mircea Mocanu - Art Director; Cristian Bencze - BTL Manager; Anca Echim - Account Executive.

URSUS Breweries intra in barlogul Brands&Bears

( Iulian Toma info@adplayers.ro )


PUBLICITATE: