(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Un numar de 28 de studenti isi fac „vacanta de vara” la The Group, aspirand sa faca parte din echipa grupului de marketing si comunicare, incepand din toamna. Cei 28 reprezinta, in fapt, rezultatul unui proces de selectie care a durat mai bine de o luna, pornind de la un targ de specialitate si 300 de aplicatii de job, finalizat cu 150 de studenti care au vizitat si au fost inervievati la sediul The Group.
Potrivit oficialilor The Group, bugetul alocat proiectului “join thegroup”, numele sub care se desfasoara programul de formare profesionala in cadrul grupului, este de peste 50.000 EUR, si cuprinde atat costurile organizatorice, cat si pe cele privind salarizarea si instruirea celor 28 de interni in perioada participarii lor in cadrul proiectului.
“Formarea profesionala este o prioritate pentru noi”, a declarat Andreea Idriceanu, Internal Affairs Director The Group. “Ne-am implicat in programul START Internship Romania convinsi ca vom intalni tineri dornici sa invete, deschisi si implicati, pe care sa ii formam pentru a ne deveni colegi”.
Programul
„Sezonul estival” The Group a inceput de luni, 30 iunie, si se va desfasura pana la 12 septembrie. Proiectul a demarat practic in urma cu mai bine de o luna, prin participarea grupului de marketing si comunicare la “Internship Fair 2008”, primul targ de specialitate din Romania, potrivit oficialilor de comunicare, organizat in cadrul programului START Internship Romania.
Conform reprezentantilor programului, standul The Group a fost vizitat atunci de aproximativ 500 de studenti, ulterior grupul primind peste 300 de aplicatii pentru internship in cadrul grupului de companii. Dupa o prima preselectie, pe 12 iunie The Group a organizat Ziua Portilor Deschise, cand mai mult de 150 de studenti au vizitat sediul grupului si s-au intalnit cu managerii celor 14 agentii membre The Group. In urma interviurilor, un numar de 28 de studenti vor fi interni in opt dintre cele paisprezece agentii membre al grupului.
Studentii vor petrece o perioada de trei pana la sapte saptamani de practica platita in cadrul agentiilor Nicola Porter Novelli, Brandstalk, Media Investment, Events&Production, House of Media, Q Research, My Media si Navidoo, cei mai buni dintre ei urmand sa poata fi angajati in cadrul companiilor membre The Group.