(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Cifra de afaceri The Group realizata în anul 2006 se ridica la 28.205.788 euro, înregistrând o crestere cu 80% fata de rezultatele financiare ale anului precedent, au anuntat astazi oficialii grupului de marketing si comunicare condus de Zoltan Szigeti – Presedinte si Mihaela Nicola - CEO.
“Pare spectaculoasa, dar este o crestere fireasca”, a afimat Zoltan Szigeti – Presedinte al The Group. “Fiecare dintre cele patru agentii existente în componenta grupului în 2005 s-a dezvoltat în ritm accelerat, am lansat agentii noi în mai multe discipline ale comunicarii si am achizitionat companii performante în domeniile în care nu aveam competente”, a mai spus Szigeti.
11 agentii, 200 de oameniPotrivit reprezentantilor grupului de companii, în prezent, The Group are peste 200 angajati si cuprinde 11 agentii specializate în comunicare: BrandsTalk, agentie de creatie, Media Investment, agentie de media, Touch Communication, agentie de marketing direct, House of Media - agentie de media, Postercom - agentie de planificare si management al investitiei outdoor, Nicola Porter Novelli - agentie de relatii publice, My Media Content - agentie de dezvoltare si continut de programe pentru media, The Media Partners - agentie specializata în media buying, New Media - agentie de interactive, BT production - agentie de productie de materiale publicitare si Q research - agentie de cercetare de piata.
“Strategia The Group este aceea de a raspunde nevoilor si asteptarilor clientilor nostri, de a oferi expertiza în ariile de comunicare pe care le acoperim, de a fi cu un pas înainte”, a declarat Mihaela Nicola, CEO la The Group.
24 Mil. EUR din media
Conform responsabililor de comunicare, din totalul cifrei de afaceri pe care a înregistrat-o grupul în anul 2006, operatiunile cumulate ale agentiilor de media au totalizat 24.016.079 euro, în crestere cu 63% fata de activitatea similara a anului 2005. Restul veniturilor The Group din anul 2006 provin din activitati de publicitate, productie de materiale publicitare, marketing direct si relatii publice. Agentiile Postercom, Q research si My Media Content s-au lansat la sfârsitul anului 2006, iar agentia New Media s-a adaugat componentei grupului în luna februarie 2007.
“Pentru noi procentul de crestere de la an la an este mai important decât valoarea absoluta a cifrei de afaceri sau clasamentele industriei. Acesta reflecta în mod autentic atât performanta, cât si reputatia pe care serviciile noastre o au în fata clientilor”, a conchis Zoltan Szigeti.
Planurile The Group pentru 2007 includ consolidarea operatiunilor, extinderea serviciilor, lansarea unei noi agentii de relatii publice, a unei agentii de retail marketing si a unei companii de productie audio-video.
Grupul de agentii specializate în comunicare si strategie de marketing The Group (www.thegroup.ro ) aniverseaza doi ani de la înfiintare, prilej cu care compania a anuntat astazi si lansarea website-ului de prezentare în care a expus structura organizationala si rezultatele financiare în urma anului 2006.
AdPlayersFile The Group
Companii din cadrul grupului
(sursa: The Group)
BrandsTalk - agentie de creatie,
Media Investment - agentie de media,
Touch Communication - agentie de marketing direct,
House of Media - agentie de media,
Postercom - agentie de planificare si management al investitiei outdoor,
Nicola Porter Novelli - agentie de relatii publice,
My Media Content - agentie de dezvoltare si continut de programe pentru media,
The Media Partners - agentie specializata în media buying,
New Media - agentie de interactive,
BT production - agentie de productie de materiale publicitare
Q research - agentie de cercetare de piata