(AdPlayers.ro ) Violet Advertising a semnat de curand spotul “Testimonial” pentru vinarsul Miorita de la Vincon Vrancea. Spotul Tv vrea sa puna in evidenta faptul ca produsul este un vinars invechit timp de 12 ani, acesta fiind motivul, precizeaza agentia, pentru care a primit clasificarea XO.
“Spotul arata acest fapt intr-un mod neobisnuit” spun cei de la Violet. “Prima parte a spotului este construita in mod intentionat ”misleading”. Astfel ceea ce pare a fi un criminal in serie cu intentii macabre se dovedeste a fi un specialist Vincon pasionat de munca sa, munca ce se materializeaza in producerea unui vinars de calitate”.
“E una sa faci un spot la telefonie mobila, in care sa prezinti ceva total metaforic, sau unul la detergenti, in care sa scoti in evidenta nu stiu ce buline albastre (pe care n-ai sa le vezi niciodata), si alta e sa faci o reclama foarte frusta ("in your face" - cum spune englezul)””, spune Dragos Cazan, Director de Creatie si regizor al acestui spot.
“Spotul este simplu, dintr-un cadru, fara muzica, fara prea mult decor, doar personajul si spectatorii” spune Cazan. “Este un monolog, presupune foarte mult talent actoricesc. Are o mare nota de sinceritate. Este genul de proiect a carui reusita nu tine de efecte speciale, computere sau modalitati speciale de filmare. Este vorba doar de traire umana si de intensitate” , adauga creativul Violet Advertising.
“Si tocmai pentru ca este un testimonial, este absolut normal si necesar ca actorul sa apara in prim plan, pe majoritatea duratei spotului”, completeaza Dragos Cazan.
Filmarea a avut loc in crama Beciul Domnesc din Odobesti tocmai pentru ca s-a dorit ca atmosfera sa para cat mai misterioasa, dar intr-un cadru natural, autentic. Filmarea a durat aproximativ 12 ore, spun reprezentantii Violet, in care atat echipa de productie cat si actorul au trebuit sa indure frigul din crama respectiva.
Oficialii agentiei subliniaza ca Mircea Stoian, actorul ales in urma unui casting monitorizat de agentie, este cel ce a indeplinit cel mai bine cerintele acestui spot. “Trebuia un personaj credibil in ambele ipostaze, atat cea de potential ”serial killer” cat si cea de oenolog”.
Pe langa Sorin Ichim, Director Marketing, Vincon Vrancea, echipa ce a lucrat la “Testimonialul” Miorita din partea Violet Advertising este formata Dragos Cazan, Director Creatie si regizor, Bogdan Csapo – Senior Art Director/ Deputy Creative Director, Adi Diac – Copywriter, Raluca Moraru – Group Account Director, Magda Schnell – Account Executive. Casa de productie care a derulat proiectul a fost Tandem Film.
Violet Advertising este agentie de publicitate full-service, infiintata in anul 2001 si avand actionariat 100% romanesc. Potrivit agentiei, printre clientii Violet se numara Vincon Vrancea, Real Hypermarket, Mapei Romania, Neoset Romania, Intersnack, Arslan-Bifa, Gorenje Romania, Libra Bank, Beauty Shop, Sephora, Marks&Spencer si altii.
( Irina Toma info@adplayers.ro )