(ADPLAYERS:RO, Iulian Toma)
„Proiectul 15forCANNES este pentru generatia tanara o sansa de a-si creste propria sa valoare si de a impune idei si tendinte noi pe piata”, declara Miguel Goncalves, Director de Creatie la Tempo si Project Manager al „15forCANNES”. „Sunt 15 tineri despre care in mod sigur vom auzi curand in publicitatea din Romania”
Conform oficialilor de comunicare ai agentiei, bugetul de sustinere al proiectului se ridica la aproximativ 20.000 EUR. Tempo devine, potrivit companiei, prima agentia de publicitate din Romania care va sustine integral 15 tineri creativi care vor avea acces la experienta profesionala de la Cannes Lions.
Cei 15 urmeaza sa participe la toate seminariile si workshop-urile organizate in incinta festivalului de publicitate care va avea loc intre 17 si 23 iunie la Cannes.
Timp de zece zile, cei 15 tineri vor fi alaturi de publicitari din toata lumea veniti sa asiste si sa faca parte din elita publicitarilor care se intalnesc in fiecare an la festivalul de la CANNES pentru a-si „fixa ceasurile” dupa aceeasi ora comuna a inovatiei in comunicare.
Pentru a transmite in timp real impresii personale despre ceea ce au auzit si au vazut la seminariile de la CANNES, cei 15 tineri vor fi in acelasi timp CANNES Reporters, postura din care vor interactiona cu publicul din Romania prin intermediul blogului www.15forcannes.wordpress.com,