"Suntem competitori cu celelalte companii din grup in care WPP detine actiuni (JWT,Y&R, Grey)"
Joi, 14 Iulie 2005

“Suntem competitori cu celelalte companii din grup in care WPP detine actiuni”, spune Manuela Necula, Head of Country Ogilvy Group Romania referindu-se la agentiile JWT, Young & Rubicam si Grey Worldwide, ce fac parte din grupul international WPP, asa cum fac parte si companiile ce alcatuiesc astazi Ogilvy Group Romania (Ogilvy & Mather, Red Cell 141, Ogilvy PR Worldwide, MindShare si Media Insight). Declaratie de razboi pe piata romaneasca sau filosofie de viata? N-am reusit sa aflam dar integrarea companiilor din Ogilvy Group sub aceeasi umbrela pare sa fie unul din primele semnale ca jucatorii in publicitatea romaneasca isi stabilesc tot mai clar regulile.

Suntem competitori cu celelalte companii din grup in care WPP detine actiuni (JWT,Y&R, Grey)

Conturi de comunicare castigate in grup, dar de catre companii specializate, instrumente de lucru la distanta de un clik de alti piloni ai grupului international de comunicare dar si cum si in ce imprejurari a ajuns Manuela Necula in fruntea unuia dintre crucisatoarele de elita ale flotei romanesti de publicitate, puteti citi in primul numar al editiei tiparite din revista AdPlayers.

Incepand din luna iulie, AdPlayers isi propune astfel sa fie o noua moneda de schimb pentru informatiile destinate oamenilor care lucreaza nemijlocit in publicitate, marketing si media - producatorii, distribuitorii si consumatorii grei de publicitate, marketing si media din Romania. Revista isi doreste sa fie de un real folos celor interesati in gasirea unor informatii despre cei mai importanti jucatori in publicitate, marketing si media.

Suntem competitori cu celelalte companii din grup in care WPP detine actiuni (JWT,Y&R, Grey)

Cei interesati pot gasi in fiecare aparitie in AdPlayers agentii de publicitate, agentii de media sau de relatii publice (PR), agentii specializate in organizarea de evenimente (BTL), agentii de publicitate exterioara (outdoor) sau interioara (indoor), case de productie si canale media indispensabile desfasurarii unor actiuni in publicitate.

Suntem competitori cu celelalte companii din grup in care WPP detine actiuni (JWT,Y&R, Grey)

Noua revista AdPlayers are printre "elementele de siguranta” portrete si interviuri de jucatori in publicitate, marketing si media, kilometri patrati de postere si dosare (grele) cu jucatori in publicitate, CD-uri (in serie limitata  pentru  abonati ) ce contin campanii integrate de comunicare si produse speciale din paginile revistei.

AdPlayers, Iulie 2005 este personalizata o data in plus cu un poster de (aproape) 1 metru patrat - 70 x 100 cm, cu cei mai “grei” jucatori in publicitate din presa scrisa - PrintMediaAdPlayers 2005 . Peste 300 publicatii intr-o singura imagine, dupa aria de acoperire si frecventa de aparitie a publicatiilor, toate acestea in aproape 5.000 de coordonate de contact, adrese de e-mail sau web ale publicatiilor si departamentelor de publicitate, greu de reprodus fara consultarea brat.ro . CD-ul contine 35 campanii proiecte de comunicare, filme (spoturi) de publicitate din revista AdPlayers, numite in paginile revistei "AdFile" . 

Cateva sute de reclame inscrise in festivalul de publicitate Ad'Or 2005 (Partea 1)  completeaza setea de vara a celor interesati de creativitatea din publicitate. "Denominarea" completa a festivalului urmand a fi incheiata in numarul urmator ce va aparea in luna august ).

Revista este deja disponibila prin abonamente si doar printr-o serie limitata de chioscuri de presa din centrele urbane. In Statele Unite, tirajele vandute ale unor reviste de profil precum Advertising Age si AdWeek sunt cuprinse intre 40.000 si 70.000 de exemplare exemplare, intr-o piata in care Playboy vinde milioane de exemplare. Cei care au gandit revista AdPlayers cred ca aceasta va ajunge la consumator in proportie de peste 50% prin abonamente si ca tirajul revistei nu va depasi in urmatoarele luni cifra de 4.000 de exemplare. Dealtfel, publicatii similare din tari occidentale tiparesc in mod curent tiraje ce reprezinta un procent cuprins intre 3% si 5% fata de tirajele revistelor de lifestyle sau cifre reprezentand aproximativ 10% din tirajele revistelor de business.

Tiparita intr-un format generos, intermediar intre A3 si A4 (240 x 340 mm) revista are un numar cuprins intre 64 si 80 de pagini si un pret de coperta de 4 lei si 90 de bani.

Abonamentul anual este de 39 de lei (10 aparitii), reprezentant practic 3 lei si 90 de bani pe luna, contravaloare in care abonatii primesc revista in cutia postala. AdPlayers isi doreste sa fie cumparata  nu neaparat din bugetele de abonamente ale companiilor cat din portofelul celor care lucreaza in publicitate, marketing si media. Editorii spera ca abonatii isi vor permite contravaloarea abonamentului pentru a citi cele cateva zeci de campanii de comunicare pe luna din industrie si pentru a descoperi oamenii si jucatorii in publicitate care stau in culisele acestora. Alaturi de informatii personalizate in "AdFile" , revista AdPlayers mai contine declaratii interesante ale oamenilor din marketing si publicitate, personalitati care "muta" zecile de milioane de euro din buzunarele “consumatorului” de media, produse si servicii in conturile producatorilor de masini, detergenti, produse alimentare sau nealimentare sau servicii. (Iulian Toma)


PUBLICITATE: