( AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Sorel Radu - Director de Vanzari pe diviziile Presa Scrisa, Radio si Internet la Realitatea Catavencu se va desparti de trustul de media, potrivit unor surse din piata de media, miscarea urmand sa aiba loc incepand cu 1 ianuarie 2009.
Contactat de catre AdPlayers, Sorel Radu a confirmat plecarea de la Realitatea Catavencu. Intrebat care sunt motivele despartirii de grupul de media, Radu a afirmat ca a luat aceasta decizie pentru a se ocupa de proiectele sale personale, insa a evitat sa ofere mai multe amanunte.
Radu este si primul responsabil de strategie de vanzari a trustului Realitatea Catavencu pentru diviziile de Publishing - Tabu, Academia Catavencu, 24 Fun, Aventuri la Pescuit, J’adore, Business Standard, Money Express, Cotidianul; Radio – Radio Guerrilla si Realitatea FM, Indoor- Monopoly Tv Network si mai mult de 20 de produse ale grupului pe Internet.
Pana la formarea departamentului de vanzari condus de Sorel Radu, de la sfarsitul lui 2006, cea mai mare parte a activitatilor de vanzari de publicitate pentru produsele din grupul de media erau externalizate catre regii de vanzari.
Inainte de Realitatea Catavencu, trust pentru care lucreaza de la sfarsitul anului 2006, el a lucrat 12 ani pentru grupul Media Pro. Intre 1999- 2006, a fost Sales Director pe diviziile de Publishing - Publimedia (Ziarul Financiar, ProTv Magazin, Playboy, Maxim, The One, Descopera, Pro Motor, reteaua de ziare locale), divizia de Informatii Mediafax, Printing– Coprint, Distributie – NDC, Home Entertainment– Provideo & Media Pro Music si de Film - Media Pro Studios & Media Pro Pictures.
Sorel Radu a inceput sa lucreze in media pentru trustul Media Pro, ca Sales Executive la agentia de stiri Mediafax in 1994, companie unde a devenit, anul urmator, Marketing & Sales Director. Cu 17 ani de vanzari, el si-a inceput cariera ca agent de vanzari in 1991 si mai apoi ca broker, in perioada 1993-1994.