Sef nou la strategia GMP. De 11 ani in comunicare, Dana Pascu este noul Head of Strategy al agentiei
Joi, 12 Octombrie 2017

Cu o experienta de peste zece ani in strategic planning, potrivit agentiei, Dana Pascu este incepand din octombrie noul Head of Strategy al GMP Advertising, dupa ce a fost mai intai Senior Strategic Planner (2015) si Creative & Strategic Planning Director.

adplayers. info

Sef nou la strategia GMP. Cu o experienta de peste zece ani in strategic planning, potrivit agentiei, Dana Pascu este incepand din octombrie noul Head of Strategy al GMP Advertising. Promovarea noul sef de strategie al agentiei vine dupa ce a fost mai intai Senior Strategic Planner (2015) si Creative & Strategic Planning Director la GMP.

„Cred ca prin energia, experienta si inteligenta creatoare a Danei vom dobandi noi valente la nivelul departamentului de strategie si la nivelul intregii agentii. Imi doresc ca Dana sa ghideze produsul creativ si sa ne fie tuturor acea minte limpede cu rol edificator”, a spus Cristiana Belodan, director executiv GMP Advertising.

Dana Pascu, 31 de ani, si-a inceput cariera in publicitate in 2006 la Kinecto ca digital copywriter. Acolo a facut rapid pasul catre strategic planning si pentru o vreme a combinat copywritingul cu strategia. Dupa ce a lucrat pentru mai multe agentii pe piata locala, Dana s-a alaturat echipei GMP in 2015 in calitate de Senior Strategic Planner unde si-a adus contributia pe brandurile: Ciucas, Telekom B2B, Domo, Volkswagen, Arctic, Itsy Bitsy, Edenia, Cris-Tim, Patria Bank. La un an de la venirea la GMP a avansat in pozitia de Creative & Strategic Planning Director. Pasionata de fotografie, Dana este implicata constant si  in numeroase proiecte de voluntariat civic.

„Nu exista strategie digital si strategie ATL. Exista doar strategie intr-o lume in care intelegi sau nu modificarile comportamentale si culturale aduse de tehnologie. Cata vreme vom aborda sectorial si secvential strategia, aceasta nu va fi suficient valorizata nici de catre cei care lucreaza in bransa pentru a forma o disciplina puternica, nici de catre clienti care nu o platesc”, a spus Dana Pascu, Head of Strategy, GMP Advertising.

Mai mult in Management, Oameni

 


PUBLICITATE: