Credit: WOPA
Cu aproximativ cinsprezece ani de experienta in domeniul publicitatii, Costin Milu se alatura WOPA Communication in calitate de Director de Creatie
adplayers.info
Sef nou la creatia WOPA Communication. Costin Milu se alatura WOPA, incepand din aceasta luna, in calitate de Director de Creatie.
Cu aproximativ cinsprezece ani de experienta in domeniul publicitatii, potrivit agentiei, Costin Milu si-a inceput cariera in advertising in anul 2003, ca Junior Copywriter in cadrul Scala JW. Ulterior a ocupat pozitii precum Copywriter si Senior Copywriter in echipele McCann Erickson si Propaganda, iar in ultimii 6 ani a fost responsabil de coordonarea departamentelor de creatie ale Tempo Advertising si DDB Romania.
Cu o experienta consolidata si numeroase premii precum Effie, Golden Drum, New York Festivals, Epica sau Ad’Or, inscrise in portofoliu, potrivit agentiei, Costin vine sa dezvolte activitatea de creatie a grupului, asigurand managementul integrat al echipelor dedicate si dezvoltand, totodata, idei si contexte creative pentru clientii internationali si locali ai agentiei.
“Daca as declara: Vad o mare oportunitate in alaturarea mea echipei WOPA, in special intr-un context de redefinire a tendintelor si asteptarilor de pe piata de publicitate, unde activitatea de creatie este integrata intr-un proces strategic complex care inglobeaza big data, real world economics, iar automatizarea si tehnologiile devin <commodity>”spune Costin Milu, Director de Creatie, WOPA Communication.
„Advertisingul se integreaza mult mai devreme in procesele strategice ale companiilor si ma bucur sa ma alatur unei agentii care are aceasta viziune [..], ar fi cea mai corporatista declaratie auzita la WOPA. Prin urmare, nu voi spune acestea”, adauga noul director de creatie.
Distins, alaturi din echipele din care a facut parte, cu numeroase premii in cadrul festivalurilor dedicate industriei de publicitate – printre cele mai importante numarandu-se spotul anului (MTV – „Porcul” si MTV – „Teava”), printul anului (Campanie Sociala – „Viata merge mai departe”), la Golden Drum sau radioul anului (DelMar Medical Spa – „Jumatatea ta”), la Ad’Or, Costin Milu a coordonat activitatea de creatie si strategie pentru clienti din mediul corporatist, printre care Connex / Vodafone, Jacobs Kronung, BCR, Metro, Terapia Ranbaxy, Lipton, Cetelem, McDonald’s, Fuchs si Comedy Central. Milu a obtinut, de asemenea, o serie de rezultate importante si pentru brandurile locale precum Napolact, Pate Ardealul, La Minut, Vincon Vrancea, Media Galaxy, Bizz, Coseli sau Help Net.
„WOPA a pornit la drum din postura de boutique de creatie. Transformarea prin care am trecut in ultimii ani si pozitionarea drept consultant strategic de marketing al clientului, care livreaza creatie bazata pe strategie de business, nevoi concrete, fapte si cifre, s-a produs alaturi de intreaga echipa WOPA – o echipa de profesionisti, din ce in ce mai puternica”spune Ionut Datcu, Director General, WOPA Communication.
„Ne bucuram ca randurile colegilor nostri s-au ingrosat si ca avem alaturi Seniori cu experienta dobandita in cadrul marilor companii de publicitate. Costin vine echipa WOPA tocmai in acest context de consolidare continua al agentiei si ne bucuram sa avem in el un partener matur, care abordeaza integrat procesele de creatie”, conchide managerul agentiei.
WOPA Communication este o agentie independenta de publicitate, full-service, cu activitati integrate de advertising si below-the-line communication pentru clienti din domeniul retail, FMCG, electronice si electrocasnice, food&beverages, real estate si sectoare conexe, servicii medicale, farmaceutice si institutii non-guvernamentale.
Mai mult in Creatie, PR, Oameni