Doar veniturile din comisioane (fee income) mai conteaza in agentiile de comunicare si relatii publice care prefera de multa vreme sa nu se mai raporteze la cifre de afaceri in performanta de business. Gata cu maretele cifre, intr-o lume in care doar “fee-ul” din cheltuielile in comunicare mai conteaza pentru agentii. Asta prefera si Image PR.
“Daca ne gandim la performanta de business a agentiei, prefer sa ma refer la “fee income” ( n.r. diferenta dintre cifra de afaceri si cheltuielile cu tertii), care reprezinta veniturile ramase in agentie si nu rulajul total realizat, fiind astfel mult mai relevant. In 2014 am reusit sa mentinem fee income-ul la un nivel ridicat, de peste 500 mii de euro." a declarat pentru adplayers Alexandru Paius, Senior Partner IMAGE PR. ,,Am incheiat anul trecut cu aproape 1 milion de euro cifra de afaceri, un volum de business in scadere usoara fata de 2013”.
26 de oameni, din care 21 consultanti
Cu 26 de oameni in echipa, din care 21 sunt consultanti in comunicare, Image PR cauta o noua serie de interni care vor ramane in agentie, in cadrul unui Internship care a devenit o traditie in fiecare an. Cei 6 interni vor avea ocazia sa lucreze cu una dintre cele trei mari echipe ale companiei. Pentru ce clienti vor lucra?
Dupa cum au afirmat pentru adplayers oficialii agentiei, unul dintre interni va lucra alaturi de Divizia de Healthcare Communications si va avea ocazia sa contribuie la campania pe subiectul inovatiei in sanatate desfasurata pentru ARPIM (Asociatia Romana a Producatorilor Internationali de Medicamente), la materialele ce vor fi comunicate pe diferite arii terapeutice sau sa participe la dezbateri sau alte evenimente organizate pe zona de sanatate.
"Patru dintre cei selectati in programul de Internship recent lansat vor lucra alaturi de echipa care se ocupa de clientii Coca Cola HBC, Dero, Arctic, pentru care facem comunicare interna, de employer branding sau de brand. Totodata, vor lucra pe partea social media si relatii cu mass media pentru IMAGE PR"
Cel de-al saselea intern va promova valorile traditionale romanesti prin campania ,,Esti ROMAN" initiata de IMAGE PR si Iuliana Tudor, va deslusi tainele comunicarii corporate si a relatiilor cu media lucrand pentru Eco-Rom Ambalaje si va contribui la comunicarea de brand pentru Dove si Danone.
Mai important decat “sa stii” este “sa vrei”
Catrinel Burghelea, Account Director IMAGE PR, unul din coordonatorii de echipe unde vor fi alocati internii este unul dinttre specialistii agentiei care se va ocupa indeaproape de integrarea noilor veniti in echipa:
"Cand esti tanar, mai important decat “sa stii” este “sa vrei”. Decat sa raspunzi, e mai bine sa intrebi. Decat sa astepti, e sa incepi. Dorinta, curajul si curiozitatea sunt lucrurile pe care le cautam de fiecare data la internii si colegii nostri. Si tot pe acestea incercam sa le incurajam pe parcursul programului de internship, prin provocari pe masura si prin implicare in munca si viata noastra de agentie."
Alina Tataru, Account Manager IMAGE PR, specialist ale agentiei care va lucra la randul sau indeaproape de interni, completeaza: ,,Incercam sa le transmitem internilor nostri pasiunea pentru comunicare, spiritul de initiativa, curajul de a fi creativi si de a-si sustine ideile, dar si sa le aratam cat de important e sa se implice 100% in ceea ce fac. Cu energie, cu entuziasm, cu responsabilitate."
Intern, candva
Intern in agentie a fost candva si Alexandra Nedelcu, Account Assistant in cadrul Diviziei Healthcare Communications, altadata participanta la internshipul IMAGE PR in prima editie a anului 2013.
"In vara anului 2013 s-a ivit ocazia de a participa la internshipul IMAGE. Se intampla in apropierea zilei mele de nastere, la 20 de ani. Imi doream foarte mult sa am ocazia de a lucra si de a invata de la specialisti in comunicare, asa cum sunt colegii de la IMAGE PR. Asa ca am luat parte la toate activitatile de zi cu zi ale acestor oameni” spune Alexandra.
“Entuziasmul, dorinta de a invata lucruri noi si bucuria de a lucra in impreuna cu alti colegi” dupa cum spune chiar ea, au ajutat-o sa faca astazi parte oficial din echipa agentiei:
“Am participat la brainstorminguri pentru clienti cu profiluri diferite si am vazut cum simple, dar valoroase idei nasc campanii memorabile. Am realizat rapoarte de monitorizare care-mi confirmau succesul proiectelor create de colegele din echipa. Am scris materiale pentru presa, communicate si am ajutat la organizarea unor evenimente. Am participat la conferinte medicale si am cunoscut medici si jurnalisti, aceasta pentru ca faceam parte din Divizia Healthcare Communications”
Sala de intalniri e deja pregatita. Poftiti la masa :)
Mai mult in PR