Director de Marketing si manager-cheie in cadrul Sistemului Coca-Cola, Nicoleta Eftimiu, promovata Franchise Country Manager pe Romania si Moldova..
adplayers. info
Director de Marketing si manager-cheie in cadrul Sistemului Coca-Cola, Nicoleta Eftimiu, a fost promovata, incepand cu luna ianuarie, in pozitia de Franchise Country Manager al operatiunilor din Romania si Moldova - cea mai inalta functie in structura organizatorica a companiei pentru tarile din Europa de Sud-Est, anunta responsabilii de comunicare McCann PR.
Eftimiu mai marcheaza o premiera - este prima femeie desemnata sa conduca operatiunile Coca-Cola din Romania si Moldova. Anterior, aceasta functie a fost ocupata de Petre Șandru care, incepand cu anul acesta, a dat curs unei noi provocari profesionale si a devenit Country Manager Coca-Cola Irlanda.
„Ma aflu intr-o continua competitie cu mine insami: nu m-am oprit niciodata la un singur lucru, imi place sa descopar ce se afla dincolo de „ce ar fi daca”, sa experimentez. Aplic acest lucru atat in plan profesional, cat si personal. Și acesta este si crezul cu care pornesc in noua mea calatorie, ma vad ridicand stacheta incontinuu, fie ca este vorba de consolidarea si dezvoltarea echipei, fie ca este vorba de inovatie. Pe asta pariez in evolutia business-ului nostru.”
Cu 19 ani in care a lucrat direct sau indirect pentru Coca-Cola, Nicoleta Eftimiu si-a inceput parcursul profesional in agentie, in pozitia de Account Director pentru brand-ul Coca-Cola, iar apoi s-a alaturat echipei Coca-Cola Hellenic Bottling Company Romania in pozitia de Category Manager Stills and New Business, unde a acumulat cunostinte pe partea de distributie si de comercializare directa.
DE la functii atat locale, la cele regionale – de la Brand Manager si pana la Marketing Director, echipa Coca-Cola Romania sub conducerea Nicoletei Eftimiu a initiat campanii si concepte inovatoare de marketing si comunicare ce au fost recunoscute in festivaluri de publicitate internationale, Romania devenind exemplu de best-practice pentru tarile din Europa Centrala si de Sud-Est.
Printre acestea se numara lansarea Coca-Cola Zero (“viata cu zero compromisuri”), relansarea Cappy Pulppy, lansarea Live Tweets #Haisamancamimpreuna (prima campanie de Live Tweets dezvoltata in Romania), lansarea campaniei Sprite-Control Parental, lansarea amplei campanii Dorna - Grija pentru Copii - pentru dotarea cu echipamente de specialitate a 40 de maternitati din taral, lansarea conceptului global Taste the feeling - printr-o campanie de impact si un eveniment special, care a adus impreuna peste 2.000 de fani intr-o experienta de brand, lansarea Coca-Cola Lime – printr-o campanie manifest.
Mai mult despre McCann PR,
Mai mult in Oameni,