Schimbari la varful Philip Morris Romania
Vineri, 04 Decembrie 2020

Credit. Philip Morris Romania

Echipa de management a Philip Morris Romania e compusa din Branislav Bibic (Managing Director), Herman Van Staalduinen (Manufacturing Director), Ruxandra Pasca (Director Consumer Experience), Sonia Micu (Director Marketing & Digital), Claudiu Ilian (Director Commercial Operations), Stere Garofil (Head of Project Management Office), Dragos Bucurenci (Director Communication), Alexandra Olaru (Director External Affairs), Denisa Cristea (Head of Business Planning), Luminita Florea (Director People & Culture) si Stefan Caramida (Senior Legal Counsel).

AdPlayers.info

Din 1 decembrie, ca parte integranta a misiunii Philip Morris International de a construi un viitor fara fum si de le oferi fumatorilor adulti din Romania alternative mai bune la continuarea fumatului, au loc schimbari in structura organizatiei comerciale din Romania. Cei trei piloni pe care se va desfasura activitatea comerciala vor fi: Consumer Experience, Marketing & Digital si Commercial Operations, iar pozitiile de directori ai acestor departamente vor fi ocupate de Ruxandra Pasca, Sonia Micu, respectiv Claudiu Ilian.


„Facem progrese uriase pentru a inlocui tigarile cu produse fara fum, cum este IQOS, care sunt o alegere mai buna pentru cei care altfel ar continua sa fumeze. Suntem in plin proces de transformare a companiei si a industriei tutunului, transformare ce va avea un impact pozitiv asupra persoanelor care fumeaza, asupra sanatatii publice si a societatii in general. Avem nevoie de oameni care cred in aceasta transformare si in misiunea Philip Morris de a construi un viitor fara fum si am incredere ca, alaturi de Sonia Micu, Ruxandra Pasca si Claudiu Ilian, suntem pe drumul cel bun.” spune
Branislav Bibic, Managing Director, Philip Morris Romania.

Sonia Micu se alatura Philip Morris Romania ca Director Marketing & Digital dupa o cariera de peste 15 ani in marketing si antreprenoriat si un masterat in Marketing Management la London College. In cadrul The Coca-Cola Company, Sonia a condus o echipa de Creative Excellence in realizarea campaniilor de comunicare ale unor branduri globale si a dezvoltat strategii de marketing pentru cele 23 de tari din Europa Centrala si de Sud. In 2015, a fondat propria companie, NALU, nominalizata ca Start-up of the Year de Business Review si premiata cu trofeul Forbes Cool Brands pentru Emerging Brands. Cinci ani mai tarziu, Sonia a vandut compania, iar de la 1 decembrie se alatura echipei Philip Morris Romania, pentru a contribui la construirea unui viitor fara fum.

Cu ajutorul echipei de Marketing & Digital, Sonia va dezvolta si va pune in aplicare strategia de brand si cea de portofoliu de produse fara fum a companiei.

„Am fost suprinsa de curajul unei companii atat de mari cum este Philip Morris International de a paria pe un viitor fara fum dupa 170 de ani in care fost un lider global in productia si comercizalizarea tigarilor. Ma intrebam daca voi gasi un mediu care sa ma provoace mai mult ca antreprenoriatul, insa, cu siguranta, sa iti transformi business-ul din temelii pentru dezvoltarea unor produse mai putin nocive pentru fumatorii care altfel ar continua sa fumeze este extrem de curajos, cu un posibil impact in societate pe care cu greu il poti atinge ca antreprenor. Voi fi mandra sa pun umarul la cresterea IQOS in Romania, alaturi de o echipa care a dovedit deja ca este capabila de rezultate exceptionale.” – Sonia Micu

Ruxandra Pasca, care a detinut pana in acest moment functia de Director Marketing & Development si a coordonat strategia de brand si protofoliu din cadrul Philip Morris Romania, va prelua conducerea noului departament de Consumer Experience, unde va coordona strategia de dezvoltare a produselor fara fum, de educare si de loializare a consumatorilor pentru a le oferi acestora cea mai buna experienta inainte si dupa vanzare.

Cu o experienta de peste 12 ani in marketing, digital marketing si consumer insights si absolventa a Universitatii Bocconi din Milano si a unui master in International Marketing Management, Ruxandra si-a dezvoltat cariera in industrii diverse, in companii din Romania, Elvetia si Italia. S-a alaturat Philip Morris Romania in 2012 si in ultimii ani a coordonat construirea strategiei de brand pentru IQOS, atat in Romania, ca si la nivelul Uniunii Europene.

„IQOS este un proiect de suflet pe care l-am vazut cum creste de la an la an. Pentru un marketeer e ceva rar sa poti participa la deschiderea unei noi categorii, nu doar la lansarea unei extensii de brand. Sa lucrez pentru Philip Morris este o provocare care mi-a oferit mereu oportunitatea de a fi creativa, de a participa la reinventarea unui business si de a crea ceva valoros pentru consumator si societate. Despre acest lucru este si aceasta noua reorganizare a companiei si sunt incantata sa primesc o noua provocare, dar si un nou partener precum Sonia, alaturi de care sa construim nu doar acest brand, ci o Romanie fara fum.” a spus Ruxandra Pasca.

Ruxandra si Sonia vor face echipa cu Claudiu Ilian, care ocupa pozitia de Commercial Operations Director si conduce cel mai numeros departament al diviziei comerciale. Cu o experienta de peste 20 de ani in cadrul Philip Morris Romania, din care ultimii 2 ani ca Director Trade and Consumer Activation, Claudiu coordoneaza strategia de comercializare a portofoliului de produse al companiei. Prin relatiile stabile si de incredere dezvoltate cu partenerii comerciali si prin imbunatatirea continua a canalelor de interactiune cu consumatorii, departamentul de Commercial Operations contribuie la abordarea centrata pe consumatori a companiei.

„Am avut privilegiul de a lucra pentru Philip Morris Romania in ultimii 20 de ani si de a ma dezvolta impreuna cu compania, de fi martor direct la schimbarile prin care a trecut in acest timp. As putea chiar spune ca am senzatia ca am lucrat pentru companii diferite, cu prioritati si strategii diferite. Revolutia pe care am generat-o in industrie odata cu lansarea IQOS ne-a obligat, ca departament de vanzari si distributie, sa ne schimbam si sa evoluam pe toate planurile: de la modul in care am regandit si implementat strategia in favoarea B2C, la importanta pe care o acordam astazi studiului nevoilor consumatorilor nostri, pana la parteneriatele construite la nivelul retailerilor si modul in care activam in piata. Evident, si celelalte departamente, Consumer Experience si Marketing & Digital, au evoluat mult si intr-o directie noua si plina de provocari, iar schimbarea recenta a structurii este una naturala care ne va ajuta sa ne atingem obiectivele ambitioase in care credem cu totii.” – Claudiu Ilian

Echipa de management a Philip Morris Romania e compusa din Branislav Bibic (Managing Director), Herman Van Staalduinen (Manufacturing Director), Ruxandra Pasca (Director Consumer Experience), Sonia Micu (Director Marketing & Digital), Claudiu Ilian (Director Commercial Operations), Stere Garofil (Head of Project Management Office), Dragos Bucurenci (Director Communication), Alexandra Olaru (Director External Affairs), Denisa Cristea (Head of Business Planning), Luminita Florea (Director People & Culture) si Stefan Caramida (Senior Legal Counsel).

Mai mult in Management, Oameni,


PUBLICITATE: