Scala JWT judeca Evenimentul Zilei
Joi, 11 Mai 2006

Scala JWT judeca Evenimentul Zilei

( AdPlayers.ro ) Scala JWT deruleaza o noua campanie de imagine pentru Evenimentul Zilei. Campania are loc dupa ce, la data de 24 martie, Grupul Ringier a acordat agentiei contul de publicitate. Potrivit Scala JWT, decizia a fost luata in urma unui pitch (licitatie) de creatie la care au participat unele dintre cele mai importante agentii de publicitate de pe piata.

In viziunea autorilor sai, campania subliniaza repozitionarea Evenimentul Zilei ca ziar de referinta, proces inceput inca din iunie 2005, odata cu relansarea ziarului.

“Judeca fiecare raspuns”

Conform oficialilor agentiei conduse de Victor Dobre, conceptul campaniei “Judeca fiecare raspuns” cu care Scala JWT a castigat pitch-ul este difuzat la nivel national incepand cu data de 5 mai.  Dupa cum spune agentia, acest concept graviteaza in jurul rolului ziarului de a informa cititorii judecand fiecare raspuns. Campania incepe cu spoturi TV de 60 si 30 de secunde si spoturi radio, urmate de print, outdoor, tranzit si cinema.

Oliver Gottstein, Director Executiv Evenimentul Zilei spune ca “Este o atitudine. Este atitudinea Evenimentul Zilei. Acest lucru ne motiveaza si ne obliga in acelasi timp”, sustine oficialul Evenimentului Zilei.

Scala JWT judeca Evenimentul ZileiMark Walton: “Judeca fiecare raspuns” inseamna sa gandesti singur”

“Campania deseneaza o linie pe nisip. Este ca un fel de imn” spune Mark Walton (foto), Chief Creative Officer Scala JWT. “Aratand oameni obisnuiti care se uita direct in camera de filmat aratam, de fapt, ca ei sunt mandri, independenti, optimisti si informati”, este de parere executivul de creatie de la Scala JWT.

“Implicit, putem spune multe lucruri despre ziar, fara sa fim pomposi”, adauga Walton. “Aratam oameni obisnuiti, cu pasiunile si emotiile lor, incercand sa redam societatea romaneasca.  Acesta este cel mai potrivit context pentru a transmite atributele ziarului, transformandu-l intr-o voce reala a oamenilor.”

“Judeca fiecare raspuns” inseamna sa gandesti singur, sa-ti pui intrebari, sa mergi mai departe si sa te informezi pana la capat”, a adaugat Walton. “Sa fii mai bine informat inseamna sa te implici mai mult.  Aceasta este definitia care ii caracterizeaza pe cei care lucreaza cu atata pasiune pentru Evenimentul Zilei si pe actualii si potentialii cititori”, sustine responsabilul de creatie al agentiei de publicitate.

Autorii

Campania a fost conceputa si regizata pentru TV de catre Mark Walton, Chief Creative Officer Scala JWT, iar director de imagine a fost Paul Tolton, un DoP cu multe premii la activ, sustine agentia.

Productia a fost asigurata de Saga Film, post-productia s-a facut la Chainsaw (editor Mircea Olteanu).  Coloana sonora e semnata de Hassan si Sultan Nasser (Audio Trust).  Fotografiile au fost realizate de Cosmin Bumbut.

Membrii echipei “Evenimentul Zilei” sunt: Oliver Gottstein – Director Executiv, Theodor Manolache – Marketing Manager, Raluca Badea – Brand Manager, Razvan Ionescu – Redactor Sef si Cristian Mihalache – Director Vanzari.

Ringier Romania

“Evenimentul zilei” este editat de Ringier, cel mai mare trust de presa scrisa din Romania, potrivit agentiei. Din portofoliul Ringier Romania mai fac parte titlurile: Capital, Libertatea, ProSport, Compact, Bolero, Unica, Lumea Femeilor, Libertatea pentru femei, TVmania si TVsatelit, Bravo si BravoGIRL!.

(Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )

.

Scala JWT judeca Evenimentul Zilei

.

Scala JWT judeca Evenimentul Zilei

.

Scala JWT judeca Evenimentul Zilei

.

Scala JWT judeca Evenimentul Zilei

.

Scala JWT judeca Evenimentul Zilei

.

Scala JWT judeca Evenimentul Zilei

.

Scala JWT judeca Evenimentul Zilei

.

Scala JWT judeca Evenimentul Zilei

.


PUBLICITATE: