Sanoma Hearst România vrea portalul de femei nr.1
Luni, 08 Ianuarie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Sanoma Hearst România vrea portalul de femei nr.1„Obiectivul Sanoma Hearst Romania este ca www.femeia.ro sa devina portalul pentru femei numarul 1 din România”, a declarat, pentru AdPlayers, Adina Vasilescu (foto), Digital Publisher la Sanoma Hearst Romania, legat de proaspat lansatul portal femeia.ro .

„Conform estimarilor noastre pe termen scurt, site-ul se va situa în câteva luni în top 10 la categoria site-uri pentru femei”, a mai afirmat sefa diviziei digitale de la Sanoma Hearst.

Experienta revistelor din grup

“Sanoma Hearst Romania a decis dezvoltarea unui portal care se adreseaza femeilor din România având ca fundament doua argumente importante”, sustine Vasilescu.

„În primul rând portofoliul actual al companiei include sase reviste care se adreseaza femeilor: Cosmopolitan, Beau Monde, Mami, Story, FEMEIA., Femeia de azi. Legatura pe care aceste publicatii au construit-o în decurs de 7 ani cu cititoarele precum si experienta editoriala dobândita sunt avantaje competitive pe care dorim sa le exploatam în mediul online prin portalul www.femeia.ro„

Modelul de succes ivillage.com

Sefa diviziei digitale sustine ca “al doilea argument este ca atât Sanoma Magazines International cât si Hearst Corporation, cei doi actionari ai companiei, au deja modelul de succes pentru un astfel de produs”.

Adina Vasilescu  sustine ca “Hearst Corporation a construit cel mai mare portal pentru femei din lume, www.iVillage.com, iar Sanoma a reusit sa obtina pozitia de lider pe segmentul portalurilor pentru femei în câteva tari din Europa unde are statutul de lider în publishing online (Olanda, Belgia, Ungaria).

Interactiunea cu revistele din grup

Legat de cum va interactiona noul portal femeia.ro cu revistele editate în grup, responsabilul diziei online spune ca “într-o prima etapa, www.femeia.ro include site-urile revistelor Cosmopolitan, FEMEIA si Casa si gradina, urmând ca Story si Beau Monde sa fie integrate foarte curând”.

Executivul Sanoma Hearst precizeaza însa ca portalul are o structura proprie si continut editorial original si este dezvoltat de echipa dedicata acestui proiect. Adina Vasilescu mai sustine ca în perioada imediat urmatoare prioritatea echipei de dezvoltare va fi aplicatiile specifice comunitatilor online.

Dezvoltat cu Green Pixel pe management de continut Avandor

Executivul Sanoma Hearst a mai afirmat pentru AdPlayers ca www.femeia.ro are ca suport tehnologic platforma CMS (content management system) Avandor furnizata de Green Pixel.

Colaborarea dintre Sanoma Hearst Romania si Green Pixel a început cu proiectul www.mami.ro, a afirmat sefa diviziei digitale SHR. Mami.ro a fost lansat în august 2006 si, precizeaza Vasilescu, a reusit la foarte scurt timp dupa lansare, “o performanta unica în istoria festivalul Internetics: a câstigat trei premii si o nominalizare”.

Publicitatea: prin Splendid Media Interactive

Legat de politica de vânzari online a portalului, Adina Vasilescu afirma de curând, pentru AdPlayers, ca “publicitatea online va fi vânduta în 2007 exclusiv prin Spendid Media Interactive, care a contractat, în plus, si spatiile de pe site-urile www.mami.ro si www.national-geographic.ro”.

Tot atunci sefa diviziei digitale de la Sanoma Hearst mai spunea ca Arbomedia vinde în continuare publicitate pe www.startpage.ro, www.cosmopolitan.ro si www.fhm.ro în regim neexclusiv.

.Sanoma Hearst România vrea portalul de femei nr.1

.Sanoma Hearst România vrea portalul de femei nr.1.Sanoma Hearst România vrea portalul de femei nr.1.Sanoma Hearst România vrea portalul de femei nr.1


PUBLICITATE: