“ Mihaela este cunoscuta in industria de advertising, iar experienta pe care o pune in slujba creativitatii tine loc de orice recomandari” , spun reprezentantii agentiei.
Mihaela Pascu a intrat in publicitate in 1997 si primul post de copywriter l-a avut la Saatchi & Saatchi. Primul job al noului director de creatie a fost, la acea vreme, Sensiblu.
“De fiecare data am dorit sa raman copywriter, dar experienta m-a impins spre coordonare”, spune Mihaela Pascu. “Cine crede ca trecerea de la copywriter la creative director este o promovare, greseste - vorbim despre o cu totul alta meserie”, sustine ea.
Potrivit agentiei, de-a lungul anilor, Mihaela Pascu “s-a remarcat prin contributia importanta la zeci ("...poate sute") de campanii si spoturi publicitare”. La Saatchi&Saatchi ea are o implicare constanta in aproape toate conturile agentiei: Orange, Procter & Gamble, Toyota, European Drinks, Raiffeisen Bank, Gourmet, Chio, Sensiblu, Holcim, JTI. “Ultima reusita mare din cariera: alegerile prezidentiale” , precizeaza reprezentantii Saatchi&Saatchi vorbind despre perioada in care a lucrat pentru GMP la campania de publicitate pentru alegerile prezidentiale.
Pentru anul 2006, Mihaela Pascu spune ca isi motiveza echipele de creatie sa atinga un nivel inalt de performanta: ” Fiecare echipa trebui sa faca in acest an cel putin trei campanii excelente”, adauga ea. Noua sefa a departamentului de creatie Saatchi & Saatchi este de parere ca “o campanie tare intra singura in circuit”.
Despre viitor, executivul de creatie nu a spus prea multe. ”As prefera sa fac primele declaratii la anul". Promisiunile stridente sint suspecte, crede Mihaela Pascu.
(Iulian Toma info@adplayers.ro )