Saatchi & Saatchi a numit un nou Corporate Communication Officer
Luni, 24 Noiembrie 2008
 (AdPlayers.ro, Irina Toma)

Florin Ionescu (23 ani) este noul Corporate Communication Officer in cadrul grupului Saatchi&Saatchi.

Noul om de relatii publice a lucrat ca redactor pentru Campaign, publicatie editata de BMG care si-a incetat aparitia de curand, si ca Account Executive la agentia de relatii publice Image Promotion – in prezent Image PR, compania unde participat la comunicarea unor marci precum Coca-Cola si Arctic.

Ionescu este absolvent al Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, sectia Relatii Publice si Publicitate, Universitatea din Bucuresti, iar in prezent urmeaza cursul de master "Teorii si metode de cercetare in stiintele comunicarii", in cadrul aceleasi universitati.

Saatchi&Saatchi face parte din grupul Centrade, grup de comunicare condus de Radu Florescu, ce ofera servicii specializate complete prin departamentele si companiile componente. Printre cei mai importanti clienti Saatchi&Saatchi se numara: Toyota Romania, P&G (Ariel, Blend-a-Med, Head&Shoulders, Pampers), Bunge Romania, Raiffeisen Bank, Intersnack (ChioChips), PSI (Love Plus), United Way Romania, Special Olympics Romania.

 


PUBLICITATE: