..
.
(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Saatchi & Saatchi X are Jumatatea potrivita pentru Chio Chips. Agentia spune ca a conceput o campanie bazata pe ideea de „potrivire”, pornind de la cerinta clientului de a organiza o promotie nationala pentru întreg portofoliul de produse Chio Chips, care sa sustina pe de-o parte vânzarile si pe de alta parte sa asigure penetrarea produsului într-un numar cât mai mare de magazine - un tool de penetrare suport pentru agentii de vânzari din teren.
“Se spune ca fiecare om are jumatatea lui, iar daca o întâlneste trebuie sa se considere norocos”, spun autorii. De aici a plecat si ideea celei mai recente campanii Chio Chips. Asocierea dintre potrivirea oamenilor în relatia de cuplu si potrivirea jumatatilor de bancnote a inspirat, spune agentia, un spot TV modern, dinamic, cu umor si culoare.
„Potrivit” agentiei, campania Chio este construita pe sintagma „Jumatatea mea potrivita se gaseste undeva” si daca într-adevar ai încredere în tine, îti doresti cu adevarat si cauti cu înversunare, ai sanse mari sa o gasesti. De fapt, sustin autorii, ai 10.000 de motive sa o gasesti, pentru ca atâtea premii sunt puse în joc.
Eroul spotului este un actor plin de charisma si optimism, cu o armura sexy, aflat într-o cautare continua. Iar actrita, adauga promotorii campaniei, pe toata durata turnarii spotului a monopolizat privirile întregii echipe, care îsi dorea ca filmarea sa nu se mai termine niciodata.
Rezultatul, conchide agentia, este un spot plin de viata, o naratiune haioasa, cu comic de situatie, care te face sa te misti pe scaun si parca îti vine sa fredonezi si, nu în ultimul rând, îti trezeste dorinta de a câstiga bani de distractie.
AdFile
Advertiser: Intersnack Romania
Brand: Chio Chips
Agentie: Saatchi & Saatchi X
Laurentiu Dumbrava – Art Director,
Mihaela Pascu – Creative Director,
Sorina Gheorghe – Copywriter,
Cristian Ramboiu – BTL Supervisor.
Regizor: Marlon Grifith
Casa de productie: Saga Film