Rebranding de 400.000 EUR, la Tempo
Miercuri, 05 Septembrie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Rebranding de 400.000 EUR, la TempoSindan face rebranding în Actavis. Campania de rebranding este semnata de Tempo Advertising au afirmat pentru AdPlayers, oficialii agentiei de publicitate care se ocupa inclusiv de contul de relatii publice. Conform oficialilor companiei, costul estimativ al proiectelor de rebranding pentru acest an este de aproximativ 400.000 de euro.

Potrivit oficialilor de comunicare, procesul de rebranding reprezinta o etapa esentiala în evolutia companiei, dupa preluarea Sindan de catre grupul Actavis. Decizia de a intra înca de la început pe piata din România cu noul brand Actavis este una strategica, bazata pe un studiu de piata realizat la începutul acestui an.

Campania de rebranding cuprinde o serie de actiuni care se vor încheia la sfârsitul acestui an si consta în mai multe etape, de la schimbarea numelui companiei din Sindan în Actavis, pâna la crearea notorietatii noului brand catre toate publicurile sale.

Procesul a început în luna martie a acestui an cu o componenta interna, urmata de cea externa demarata odata cu lansarea oficiala a companiei, la sfârsitul lunii aprilie care a cuprins o campanie media (print si on-line), precum si introducerea si promovarea noii identitati vizuale.

“Sindan era un nume bine cunoscut în domeniul oncologic si pe piata de spitale”, spune Laurentiu Scheusan, Director General Actavis în România.”Pentru piata de retail însa, Sindan si Actavis nu erau marci foarte cunoscute. În plus, pentru ca anul acesta compania noastra a patruns puternic si pe piata de retail, prin lansarea a 19 produse din portofoliul Grupului, impunerea numelui Actavis a devenit o prioritate”, a mai spus executivul Actavis.

PUBLICITATE: