( AdPlayers.ro ) Radio Total si-a propus sa difuzeze muzica publicitarilor, mai precis topurile acestora. Incepand din luna septembrie, postul de radio va transmite in fiecare vineri de la ora 15:00 emisiunea "Marca de Top" moderata de Alina Dimitriu. Initiativa proiectului apartine Arbomedia - regia de vanzari care administreaza spatiul publicitar al postului de radio.
Oamenii care lucreaza in agentiile de media si publicitate vor fi prezenti in emisiune cu propriile topuri muzicale. Promotorii proiectului "Marca de Top" spun ca muzica este doar un mijloc, ideea de a realiza o astfel de emisiune a pornit de fapt de la ideea de comunicare. Potrivit Arbomedia, la baza se afla o concluzie desprinsa in urma evenimentului Arbomedia Annual (re)Source, organizat de Arbomedia in luna iunie 2005 dedicat pietei de media si publicitate. Potrivit acesteia, in timp ce vorbitorii si participantii la eveniment provenind din zona continutului media s-au lansat cu patos in dezbateri, cei din zona business au fost mai rezervati.
"Tocmai noi, cei care activam in industria comunicarii, comunicam mai putin - pare paradoxal, desi, spune o vorba din popor, si croitorul umbla cu paltonul rupt, iar cizmarul merge cu pantofii dezlipiti " spune Serban Ciusca, Managing Director Arbomedia .
Serban Ciusca, Managing Director Arbomedia
"Poate ca, uneori, venind la emisiune vinerea si impartasind din planurile noastre pentru weekend, ne vom da seama ca vrem sa mergem spre aceeasi destinatie, sau la acelasi film, sau in acelasi club, si astfel sa ajungem ca, in weekend, sa petrecem... si alaturi de colegi de breasla! ", sustine Serban Ciusca.
"Fara sa-i cunosc, oamenii din publicitate stiu pe ce butoane sa apese pentru a ma determina sa cumpar, dar de aceasta data, apas si eu pe un singur buton, pentru a-i determina sa vorbeasca si sa iasa la lumina. Fiecare cu puterile lui !" spune Alina Dimitriu, realizatoarea emisiunii Marca de Top. "Spune-mi ce muzica asculti, ca sa-ti spun cine esti!" mai spune moderatoarea postului de radio, care spera sa-i cunoasca mai bine pe publicitari prin emisiunea ce se va difuza in fiecare vineri dupa amiaza.
Arbomedia este vanzator exclusiv al spatiului de publicitate Radio Total, in urma unui parteneriat incheiat incepand cu data de 1august a acestui an. Regia de vanzari gestioneaza pe piata romaneasca in prezent spatiul publicitar a peste 200 de vehicule media: 4 statii TV, 17 publicatii nationale, 42 locale si peste 140 de website-uri. ( Iulian Toma )