"Publicitatea e ca Norvegia: castigi mult, si nu ramai cu nimic", Bradut Florescu, din Thailanda
Joi, 15 Octombrie 2009

 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Fostul director de strategie de comunicare la Realitatea TV, Bradut Florescu s-a despartit de la inceputul acestei luni de postul de televiziune patronat de Sorin Ovidiu Vantu. Oficialii de comunicare ai grupului de media spun ca a fost o despartire amiabila, cu acordul ambelor parti.

In prezent in Thailanda, fostul om de publicitate a afirmat pentru AdPlayers la plecare ca si-a propus sa ramana in noua locatie cel putin 1 an, perioada in care spera ca cei 10.000 de euro pusi deoparte sa il ajute sa isi traiasca vacanta pe care si-o visa de mai multa vreme.

Fost creative director la DDB pana in luna octombrie anul trecut, Bradut Florescu a fost numit Communication Strategy Director la Realitatea Catavencu in decembrie 2008. Editor la amazingrace.ro, site-ul unde ii puteti gasi publicate mai multe articole, el este de mai multi ani amator de calatorii exotice, folosind cu abilitate trasee low cost.

Pentru cei care isi doresc impresii din calatorii exotice, blogul omului de marketing si comunicare din Romania publica periodic corespondente din Thailanda. Iata una, din aceasta saptamana:

„Am renuntat la cariera in publicitate. Publicitatea e ca Norvegia: castigi mult si nu ramai cu nimic. E o iluzie creatoare de iluzii. Nimic pentru oameni. Nici pentru cei care o consuma, nici pentru cei care o fac. Suflet pierdut. Mult suflet pierdut.”

Corespondenta intreaga, pe blogul lui Bradut Florescu.


PUBLICITATE: