( AdPlayers.ro , Irina Toma , iulian.toma@adplayers.ro )
Grey Worldwide Romania dezvolta noua campanie „Alunga rutina din viata ta!” pentru Golden Brau. Campania de imagine cuprinde o serie de doua spoturi TV, care se vor derula, potrivit agentiei de publicitate, in perioada Iulie - Decembrie, la principalele posturi de televiziune nationala. Campania media pentru brandul de la Brau Union Romania este desfasurata de catre agentia Mediacom Romania.
Obiectiv
Campania de imagine are ca obiectiv consolidarea legaturii emotionale dintre marca si consumatorii sai, precum si pozitionarea Golden Brau ca marca de bere care sparge monotonia fiecarei zile si te ajuta sa vezi partea plina a paharului. Noua campanie vine sa dramatizeze, spun autorii sai, realitatile din lumea consumatorilor de bere care sunt transpunse creativ, cu un umor sec si savuros, in diverse ipostaze.
„Cei patru prieteni Golden Brau se intorc! Mai veseli, mai pusi pe glume, mai increzatori in viata” este de parere Sorin Predescu (foto), Creative Director Grey Worldwide Romania. „ Ei sunt dintre aceia care stiu ca viata nu inseamna numai rutina sau monotonie. Ei au umor si stiu sa gaseasca motive de distractie chiar si cand nimic din jurul lor nu ii inspira pe ceilalti. Ei stiu sa vada partea frumoasa a vietii pentru ca distractia la un Golden Brau, cu o seara inainte i-a binedispus si le-a ramas prezenta in minte. Si sunt gata oricand sa o ia de la capat!”, subliniaza executivul de creatie al agentiei de publicitate conduse de Mihail Vartosu si Laura Tampa.
Strategia
„Din cercetari, a reiesit ca rutina este o bariera sociala des intalnita in viata romanilor. Astfel, Golden Brau raspunde unei nevoi relevante, depasind zona ingusta de expresie a masculinitatii individuale sau de grup.”, afirma despre strategia campaniei, Traian Nuta (foto), Brand Development Director, Grey Worldwide Romania. El afirma ca „Berea este un liant social important pentru romani, iar Golden Brau ii ajuta pe consumatori sa isi exprime personalitatea, ii inspira, reusind sa-i faca sa depaseasca intr-un mod neasteptat rutina fiecarei zile.
Agentia precizeaza ca executiile accentueaza spiritualitatea romanilor care au supravietuit prin umor vietii cotidiene. Pentru realizarea spoturilor agentia Grey si Golden Brau au apelat la regizorul suedez Christofer Vibenius. Filmarile au tinut trei zile si jumatate si au fost realizate in sapte locatii diferite din Bucuresti. S-a folosit pelicula cat pentru un film romanesc.
Mihai Fetcu, Art Director Grey Worldwide Romania, povesteste: „In a treia zi de filmari, la ora 11 noaptea, la 40 grade si cu 30 de oameni in platou, cand toata lumea era obosita, regizorul Christofer Vibenius si cameramanul sau Eric Madison erau singurii fresh, care doreau sa mai faca inca o dubla, desi in mod normal la filmari noi suntem cei care insistam sa mai tragem inca o dubla”. Pe langa aceasta, jocul actorilor Emanuel Parvu, Calin Chirila, Daniel Fat si Dumitru Nastrusnicu dau spoturilor, cred autorii, un comic de situatie pe care agentia l-a cautat nu numai in scenariu, ci si in executie.
Filmarile au fost realizate cu sprijinul casei de productie Castel Film, iar post productia a fost asigurata de catre Abis Studio.
Autorii
Echipele care au colaborat la realizarea acestei campanii sunt formate din Marius Melesteu - Commercial Director, Andreeas Stieber - Marketing Manager, Narcisa Camarasoiu - Group Brand Manager si Marian Chiraches - Brand Manager, din partea Golden Brau.
De la Grey Worldwide Romania: Sorin Predescu - Creative Director, Traian Nuta - Brand Development Director, Razvan Gavrilescu - Client Service Director, Mihai Fetcu - Art Director, Laurentiu Dinca - Copywriter, Silvia Giurgiu – Account Supervisor.
AdPlayersFile Grey Worldwide Romania
Fondata in septembrie 1992, Grey Worldwide Romania este parte a WPP, fiind afiliata retelei internationale Grey Global Group, care are o traditie de aproape 90 de ani pe piata internationala si agentii in peste 85 de tari din intreaga lume. Potrivit oficialior sai, agentia se afla in topul primelor agentii de publicitate full-service din Romania, avand un portofoliu reprezentativ de clienti cum sunt Brau Union, British American Tobacco; GlaxoSmithKline; Nokia; Procter&Gamble; Romtelecom sau Visa.
Biroul din Bucuresti coordoneaza activitatile de comunicare in regiunea Sud-Estului Europei pentru clienti multinationali cum sunt P&G, BAT sau Visa (in Albania, Bulgaria, Bosnia-Hertegovina, Macedonia, Moldova, Serbia si Muntenegru).
AdFile Info:
Nume lucrare: Rezervarea; Scaunele
Agentie: Grey Worldwide Romania
Oras: Bucuresti
Advertiser: Brau Union Romania
Brand: Golden Brau
Produs/categorie: Bere
Brand Manager: Narcisa Camarasoiu / Marian Chiraches
Marketing Manager / Director: Andreas Stieber
Nume Campanie: „Alunga rutina din viata ta”
Data primei difuzari/aparitii: 08 iulie 2006
Piete distributie (Tari): Romania
Tara productie: Romania
Limba: Romana
Tip / Tipuri media: TV
Durata (TV): 30 sec
Slogan: Golden Brau. Una buna impreuna.
Account Manager / Director: Silvia Giurgiu
Strategie Campanie: Traian Nuta
Client Service Director: Razvan Gavrilescu
Creative Director: Sorin Predescu
Art Director: Mihai Fetcu
Copywriter: Laurentiu Dinca
Regizor: Christofer Vibenius; DOP: Eric Madison
Producator: Gabi Antal / Vlad Caprarescu
Casa productie A/V: Castel Film
Editor Imagine (TV) : Theo Penciu / Abis Studio
Companie editare Imagine: Abis Studio
Post Productie A/V: Abis Studio
Ilustratie (Print, altele):
Actori/ Personaje: Calin Chirila, Emanuel Parvu, Daniel Fat, Dumitru Nastrutnicu
Casting: Magda Romeo/Abis Studio
Muzica:Victor Popescu / Abis Studio
Efecte Speciale:Cristian Predut / Abis Studio
Director Strategie Media:Mihai Visan
Account Planner:Razvan Meirosu
Agentie Media:Mediacom Romania