(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Alexandra Gatej - Presedintele Unilever South Central Europe a devenit eleva IAA School dupa ce, in prima etapa de promovare a IAA School, campania i-a avut drept protagonisti pe Mihai Ghyka – General Manager al InBev Romania SA si Radu Florescu - CEO Saatchi & Saatchi.
Campanie de promovare pentru IAA School, scoala intensiva a organizatiei cu acelasi nume, este semnata de GMP si se adreseaza profesionistilor din marketing si comunicare. Comunicarea promoveaza a doua editie a modulului de juniori al IAA School, cursuri ce reincep din 19 octombrie.
Potrivit agentiei, avand mesajul "never stop learning" campania GMP contine o executie in print si un spot radio, “3X4” si transmite mesajul ca si pentru cei mai experimentati oameni din piata romaneasca de comunicare este important sa invete in continuu. Mesajul este ilustrat cu ajutorul unor personalitati ale industriei care pozeaza in ipostaze tipice scolii, in cazul printurilor, sau prezentarea de clisee ale industriei de publicitate, in spotul radio.
“Cred ca aceasta noua campanie atrage atentia, fiind foarte bine centrata pe ideea de fapt a scolii – faptul ca inveti continuu”, spune Afrodita Blasius, Managing Partner Bridge Communication si profesor IAA School. „Nu conteaza, poate ca abia ai intrat in aceasta industrie, acum o saptamana, sau ai o experienta de 10-15 ani, e bine sa te asezi cuminte in banca si sa inveti de la altii. Si nu in ultimul rand sa dai si altora din cunostintele si experienta ta”.
AdPlayers.ro/Work
/GMP
Titlu: IAA School
Produs: IAA School
Advertiser: IAA
Agentie: GMP
Victor Dobre, Director Executiv IAA,
Dan Petre, Cristina Gheorghe: membri ai consiliului de conducere IAA School.
Ramona Sima, Group Account Director;
Anca Echim, Account Executive;
Teodor Cucu, Strategic Planner;
Oliver Kapusta, Integrated Communication Director;
Adrian Dragan, Senior Copywriter;
Mihai Botarel, Copywriter;
Cosmin Ezaru, Art Director.