Adrian Preda (foto) se desparte de pozitia de Director de Creatie la Tempo Creative Group.
( AdPlayers, Iulian Toma ) Adrian Preda (foto), Creative Director la Tempo, se desparte de agentia de publicitate fondata de Dragos Grigoriu.
Intr-un caz nemaintalnit in publicitatea romaneasca - din informatiile AdPlayers, actualului director de creatie ii urmeaza un om de strategie - Alex Pomana (foto, dreapta), fost strategic planner la 23 Communication ideas, condusa de Bogdan Naumovici.
„Va fi o perioada de tranzitie, timp in care ii voi preda noului director de creatie sarcinile, il voi prezenta la clienti, unde il voi asigura de tot sprijinul meu”, a afirmat Adrian Preda, pentru AdPlayers.
El a evitat sa dea un termen colaborarii sale cu Tempo, precizand ca va ramane in agentie o perioada de timp necesara preluarii sarcinilor de catre noul director de creatie. Preda a evitat sa dezvaluie viitorul pas in cariera profesionala, sau daca se afla in discutie pentru un alt angajament, dupa ce va incheia colaborarea cu grupul de companii condus de Grigoriu.
"Vor mai fi si alti colegi seniori care ni se vor alatura in perioada urmatoare in grup, unde practic vom crea un nucleu foarte interesant de specialisti cu abilitati profesionale si manageriale care sa ne sustina efortul de a atinge obiectivele pe care le avem de indeplinit impreuna cu clientii nostri" a declarat pentru AdPlayers Eliza Rogalski (foto), CEO Tempo Creative Group.
Alex Pomana a fost co-participant la primul succes de media romanesc la festivalul de publicitate Cannes Lions, alaturi de echipa agentiei Starcom. Viitorul director de creatie de la Tempo a castigat primul trofeu de media autohton cu campania de responsabilitate sociala "1 din 8 femei" pentru Avon.
Mai mult in Oameni