(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Incepand de ieri, 8 ianuarie 2008, televiziunile din grupul Realitatea Catavencu au un nou departament de relatii publice dedicat posturilor Realitatea TV, The Money Channel si Romantica.
Potrivit reprezentantilor grupului Realitatea Catavencu, infiintarea noului departament de PR face parte dintr-un amplu proces de remodelare si perfectionare a structurii posturilor Realitatea TV, The Money Channel si Romantica.
Pentru inceput formata din trei membri, noua echipa este coordonata de fostul PR Officer al grupului Leo Burnett, Lavinia Rindasu (foto), acum pe pozitia de PR Manager in noua structura de relatii publice a diviziei de televiziune.
Lavinia Rindasu a detinut functia de PR Officer al grupului Leo Burnett timp de aproape doi ani. ea va lucra alaturi de Vlad Nichita – PR Executive, Elena Prodan – PR Executive si Bogdan Gheorghe – PR Executive.
Potrivit sursei, activitatea noului departament de PR va urmari o comunicare intensa si specializata pentru fiecare din cele trei posturi de televiziune ale Grupului Realitatea. Catavencu.
“Dorim sa crestem forta si eficienta Departamentului de Marketing al Diviziei TV”, spune Ovidiu Caprita, Director de Marketing al Diviziei TV din cadrul Grupului Realitatea-Catavencu. „Iar noua echipa de PR isi asuma o sarcina dificila: aceea de a imbunatati o imagine care oricum este una buna. Eu sunt convins ca vor reusi.”
Grupul Realitatea Catavencu detine, printre altele, posturile de televiziune Realitatea TV, The Money Channel si Romantica, retelele Radio Guerilla si Realitatea FM, agentia de presa NewsIn si publicatiile “Academia Catavencu”, “Cotidianul”, “Business Standard”, “Money Express” si “Le Monde Diplomatiques”