Numarul 1 in marketingul Burda Romania, Adina Gheorghe se desparte de companie
Miercuri, 27 Ianuarie 2016
 
Numarul 1 in marketingul Burda Romania, Adina Gheorghe se desparte de companie
foto: facebook.

adplayers. Iulian Toma

Adina Gheorghe, numarul 1 in marketingul Burda Romania, se desparte de compania unde a fost initiator si coordonator al tuturor strategiilor si activitatilor de marketing pentru toate publicatiile tiparite ale trustului de presa. Contactata de catre adplayers, Adina Gheorghe a confirmat despartirea motivand un nou pas in cariera profesionala.

Cu 16 ani de marketing, din care 11 ani in Burda Romania, Adina Gheorghe a realizat si raspuns pentru bugetele de cheltuieli ale departamentului de marketing, a conceput si organizat evenimentele corporate si de promovare ale publicatiilor, a dezvoltat si implementat campaniile de comunicare, campaniile de PR si a organizat expozitii. Pe langa acestea, Gheorghe a conceput si implementat campaniile de abonamente si a realizat contractari de furnizori.

Adina Gheorghe a mai fost deasemenea si publisher pentru  mai multe publicatii ale partenerilor Burda Romania – Farmaciile Dona, Magazinele Billa si a organizat mai multe campanii sociale de sprijin pentru orfelinate, case de batrani, Institutul Mama si Copilul dar si altele.

Adina Gheorghe in campanie umanitara Autoshow/Ioana 2010


Mai mult in OameniMedia


PUBLICITATE: