Fost Optimedia si avand aproape 10 ani in administrarea serviciilor de media, Victor Popa (33 ani) este noul Media Manager la Ursus Breweries, potrivit unor surse din piata. Contactat telefonic de catre AdPlayers, Victor Popa a confirmat informatia.
“Imi doream o schimbare. In momentul in care a aparut aceasta oportunitate am decis sa dau curs invitatiei celor de la Ursus Breweries”, a motivat Victor Popa despartirea de fostii colegi de la agentia Optimedia, pentru pozitia de Media Manger la Ursus Breweries.
Din pozitia de media manager, Popa va coordona activitatile de media ale companiei. Investitor in marketing si comunicare estimat de AdPlayers la un volum de 7-9 Milioane EUR pe an, Ursus Breweries este producator si distribuitor al unor marci de bere printre care se numara Timisoreana, Ursus, Stejar, Ciucas, Redd’s, Peroni si altele.
Noul media manager al Ursus Breweries a fost un fidel angajat al companiei Optimedia inca din anul 2001, companie unde si-a inceput dealtfel si cariera in media. Victor Popa a fost de la junior media planner, pana la senior media planner al agentiei. Absolvent al Academiei de Studii Economice, Victor Popa a urmat cursurile Facultatii de Managemnt, specializarea Managementul Firmei.
Mai mult in Oameni