Mihai Fetcu,
Creative Director, Lowe & Partners.
( AdPlayers, info[at]adplayers.ro ) Lowe & Partners a numit recent un nou director de creatie. Mihai Fetcu (foto) s-a alaturat agentiei de publicitate ca Senior Art Director in 2009, si coordoneaza activitatea departamentului creativ incepand din luna iulie. In prezent, in cadrul agentiei Lowe & Partners functioneaza in prezent trei celule de creatie, fiecare formata din art, copy si client service.
Impreuna cu echipa agentiei, Fetcu a coordonat licitatii si proiecte de creatie precum – relansarea Kinder Surprise in Romania, lansarea Domestos BactiStop in Romania, campania corporate Labormed (prima astfel de campanie dezvoltata de un producator de medicamente generice in Romania), campania Teva pentru brandul de vitamine Tuti, la care se adauga de curand platforma mamica24h dezvoltata pentru Johnson&Johnson si exportata de Lowe Romania in 4 tari europene.
Mihai Fetcu (31 ani) are doi baieti si a absolvit Facultatea de Arte Decorative si Design in cadrul Universitatii de Arte Bucuresti, lucreaza de 12 ani in advertising, are 3 inventii inregistrate la OSIM si a realizat prototipul 100% functional al unui autoturism de teren.
Mai mult, in Oameni