( AdPlayers.ro ) Romtelecom a lansat o noua campanie de imagine cu Grey Worldwide Romania. Aceasta va fi difuzata la nivel national pana la sfarsitul acestui an si cuprinde machete de presa si spot TV de 60 de secunde. Spotul este unul dintre putinele de aceasta dimensiune prezentate publicului din Romania, sustin reprezentantii agentiei de publicitate.
Obiectivul campaniei este consolidarea platformei de comunicare Romtelecom, „noua executie avand rolul de a afirma pozitionarea marcii care sustine formarea si mentinerea unor „legaturi profunde” , afirma autorii campaniei.
Potrivit aceleiasi surse, noul spot Romtelecom „Sunrise” ilustreaza pozitionarea marcii pornind de la interpretarea data de clientii companiei: „este important sa fie acolo pentru mine, indiferent daca am o problema sau vrem doar sa bem o cafea la miezul noptii; este important sa pot conta pe cel la care tin, fara sa ma gandesc ca ne-ar putea opri distanta dintre noi sau alte obstacole”.
Pieter Bakker, Director Executiv Comercial Romtelecom, declara ca „Principala valoare a companiei Romtelecom este orientarea catre client, iar Romtelecom incearca sa-si inteleaga mai bine clientii si sa raspunda atat nevoilor functionale ale acestora, cat si celor emotionale”
„In ultimul an ne-am diversificat oferta de servicii de Internet si date si foarte curand vom avea noutati majore pe partea de telefonie” sustine executivul in sprijinul celor afirmate anterior. „ Noua campanie de imagine vine sa confirme directia clara urmata de Romtelecom, aceea de apropiere de clientii sai si de a deveni furnizorul preferat de comunicatii al acestora”, mai spune el.
Sorin Predescu, Creative Director Grey Worldwide Romania, spune ca „Noua campanie de imagine Romtelecom incearca sa transmita mesaje cat mai simple, dar extrem de emotionale, concentrate sub platforma de comunicare a "legaturilor profunde intre oameni”. El mai afirma ca „Legaturi profunde inseamna, in aceasta campanie de comunicare, un consumer insight extrem de relevant si anume: „nici un efort nu e prea mare atunci cand o persoana draga are nevoie de tine”.
„Acest teritoriu identificat de agentia noastra scoate in evidenta nevoia romanilor pentru legaturi profunde cu cei apropiati, pentru echilibru emotional, in conditiile unor schimbari radicale prin care trece Romania si care afecteaza inclusiv comunicarea cu cei dragi”, afirma Traian Nuta, Brand Development Director Grey Worldwide Romania. „Legaturile stranse cu cei la care tii sunt o baza emotionala importanta pentru a construi viitorul”, conchide el.
Productia spotului TV a necesitat nenumarate efecte speciale: de la multiple instalatii de ploaie, stroboscoape pentru fulgere pana la pirotehnie si cadre luate din elicopter. Filmarile s-au desfasurat pe durata mai multor nopti. Pentru a genera o imagine specifica de film autorii spotului au folosit, in plus, ca noutate in domeniul filmarii spoturilor publicitare, un set special de lentile anamorfice „in care culorile si profunzimea imaginii sunt extraordinare”, spun ei.
Locatiile au fost alese pornind din Bucuresti, continuand in padurile de la Snagov, apoi la malul Marii Negre. Acestea au fost cu o plaja de langa Vadu, unde a fost construita o casa special pentru filmarea spotului Romtelecom. Daca personajul feminin este din Romania, actorul englez a fost ales in urma unui casting organizat in mai multe tari: Grecia, Anglia, Portugalia si Romania.
Spotul este realizat de regizorul portughez Diamantino Ferreira, iar casa de productie este Castel Film.
In realizarea campaniei s-au implicat din partea Romtelecom: Paul Renaud - General Manager Marketing, Cristina Costachescu - Manager Brand Marketing. Grey Worldwide Romania a „vorbit” cu Sorin Predescu, Director de creatie si Copywriter, Alina Nicolescu - Art Director, Cristiana Spataru - Client Service Director, Traian Nuta – Brand Development Director, Razvan Medrea - Account Executive si Dan Draghicescu – Senior TV Producer.
( Irina Toma )