Notorious semneaza "Lansare de mama focului" pentru Bosch Security Systems
Joi, 09 Martie 2006

Notorious semneaza Lansare de mama focului pentru Bosch Security Systems( AdPlayers.ro ) Notorious Advertising a organizat recent “Lansare de mama focului” (mesh lansare alaturat)- evenimentul de lansare in premiera a centralei de detectie incendiu FPA 5000,  cel mai nou produs al diviziei Bosch Security Systems in Romania, dupa cum anunta reprezentantii agentiei de publicitate conduse de Bogdan Alexandrescu.

Oficialii agentiei au declarat pentru AdPlayers si AdPlayers.ro ca noua divizie Bosch Security Systems este de curand in portofoliul Notorious Advertising, agentia de publicitate oferind Robert Bosch servicii de comunicare din 1997 pentru diviziile sale Scule Electrice, Termotehnica (Junkers), Automotive.

Public foarte specializat

"Publicul centralei de detectie incendiu FPA 5000 este unul foarte specializat”, a afirmat pentru AdPlayers Adriana Jipa,  Group Account Director, Notorious Advertising. Executivul agentiei sustine ca in targetul noului produs se afla “firme de securitate, antreprenori (afaceri imobiliare), responsabili cu securitatea din banci, cladiri de birouri, spitale, institutii publice".

Ana Lesko cu melodia “Ard in flacari”, materiale de prezentare decorate cu flacari stilizate pentru cei peste 100 de invitati, toate intr-o “lansare de mama focului” cum au intitulat evenimentul creativii de la Notorious, s-a vrut a fi o intalnire prietenoasa si accessibila in ciuda publicului sau foarte tehnic". Potrivit agentiei, printre participantii la eveniment s-au numarat specialisti in securizare de cladiri de diverse dimensiuni, directori de mari firme de securitate si antreprenori din diverse domenii.

Nici locatia in sine, Teatrul National Bucuresti, nu a fost intamplatoare. Noua centrala a fost instalata recent si in incinta Teatrului National de Opereta, unul din obiectivele culturale si simbol al Bucurestiului care a avut de suferit in urma unui incendiu ce a avut loc in urma cu un an.

Notorious semneaza Lansare de mama focului pentru Bosch Security Systems

Despre noua divizie Bosch in Romania si despre cel mai recent produs al sau a vorbit Laszlo Lukacs, Head of Export Departament spune ca ”Noutatea centralei FPA 5000 consta in sistemul sau modular avansat care permite extinderi ulterioare si in interactivitatea si flexibilitatea modului de utilizare”.

Adrian Balsanu, Front Office Manager, a facut o prezentare tehnica detaliata a centralei, demonstrand viabilitatea tehnologiei modulare Bosch de detectie incendiu, ideala atat pentru cladirile mari (spitale, blocuri de birouri, institutii) cat si pentru cele mai mici (moteluri, supermarketuri).

Cristina Antonescu, Director Economic la Robert Bosch Romania,  a prezentat Grupul Bosch, lider mondial in furnizarea de tehnologie auto si industriala, bunuri de consum si tehnologie a constructiilor si a vorbit de prezenta grupului in Romania, una din cele 140 de tari in care Grupul Bosch are retele de productie, vanzari si service.

"Prima agentie de publicitate full service infiintata de creativi, in 1994"

Potrivit oficialilor sai, Notorious este prima agentie de publicitate full service infiintata de creativi, in 1994. Pe langa noul cont de comunicare al diviziei pentru Bosch Security Systems si cele de Scule Electrice, Termotehnica (Junkers) si Automotive de la Robert Bosch din 1997, in portofoliul de clienti Notorious Advertising se mai numara clienti cum sunt Romania Hypermarche – CORA, Bricostore, Ulker – Hero Baby, Buderus.

( Iulian Toma info@adplayers.ro )

Notorious semneaza Lansare de mama focului pentru Bosch Security Systems

PUBLICITATE: