Nida Halit, fosta Media Relations & External Communications Expert la Telekom Romania, este noul Head of Corporate GMP PR
Vineri, 10 Ianuarie 2020
 

Credit GMP PR

Fosta Media Relations & External Communications Expert la Telekom Romania, unde a coordonat campaniile din zona B2C, Nida Halit se alatura echipei GMP PR pe pozitia de Head of Corporate, urmand sa coordoneze si sa dezvolte echipa de comunicare corporate a agentiei.

AdPlayers. info

Fosta Media Relations & External Communications Expert la Telekom Romania, unde a coordonat campaniile din zona B2C, Nida Halit se alatura echipei GMP PR pe pozitia de Head of Corporate, urmand sa coordoneze si sa dezvolte echipa de comunicare corporate a agentiei.

Cu o experienta de peste 10 ani in zona de corporate communication, Nida va asigura zona de consultanta strategica si de business pentru clientii-companii din portofoliu.

“Am ales sa revin intr-o agentie in primul rand pentru ca GMP PR are o echipa de oameni frumosi, cu idei originale si foarte deschisi. Proiectele si campaniile pe care agentia le desfasoara sunt inedite, clientii regasind tendintele internationale de comunicare in fiecare actiune realizata de GMP PR”, a spus Nida Halit.

Nida are atat perspectiva agentiei, cat si a comunicarii in cadrul corporatiei. Inainte de a prelua departamentul de Corporate GMP PR, Nida a fost Media Relations & External Communications Expert la Telekom Romania, unde a coordonat campaniile din zona B2C. Anterior, a fost Senior Communications Consultant la agentia de PR & PA Grayling Romania, unde a gestionat zona de comunicare corporate pentru clienti din zona de business si finance, transport-logistica si industria chimica.

“Imi propun sa construiesc o echipa de corporate in linie cu valorile agentiei si, impreuna, sa devenim contactul de incredere pentru clientii agentiei atunci cand vine vorba de consultanta in business. Mediul de afaceri, in acest moment, cunoaste atat beneficiile, cat si provocarile exploziei informationale. Modelele de business sunt supuse schimbarilor, iar top management-ul companiilor trebuie sa ia cele mai bune decizii atunci cand vine vorba de comunicarea cu toate segmentele de public vizate. In aceste conditii, departamentul de corporate GMP PR va asigura consultanta de business in comunicare cu impact relevant asupra business-ului clientului si in concordanta cu dezvoltarea societatii informationale.”

 “In 2019, business-ul GMP PR a crescut foarte mult si nevoile pe zona de corporate s-au diversificat. Ne-am dorit sa completam expertiza noastra cu un consultant cu experienta vasta si din partea clientului, pentru a putea intelege mai bine nevoile clientilor nostri si a le aduce cat mai multa valoare in fiecare zi. Venirea Nidei este doar inceputul, vrem sa crestem echipa de corporate cu alti consultanti cu experienta si spirit antreprenorial” a completat Ioana Manoiu, General Manager GMP PR.

Mai mult in Management, Oameni


PUBLICITATE: