Dupa 5 ani in Mercury 360, Monica Tanasoiu (foto) preia coordonarea departamentului de Client Service al agentiei prezidate de Radu Miu.
Potrivit agentiei de publicitate, din noua sa pozitie, Monica va gestiona echipele de cont pentru clientii traditionali cum sunt Nestlé, Coca-Cola, Dr. Oetker, Tetra Pak , SCA sau Ursus si va fi implicata in procesul strategic si de consultanta.
Mihai Scortea, Director Executiv al agentiei spune ca "Monica este o alegere naturala pentru a conduce departamentul de Client Service intr-un an foarte important pentru business, in care prioritatile agentiei sunt in egala masura consolidarea portofoliului existent cat si dezvoltarea unor noi directii.
Monica Tanasoiu (29) are o experienta de 9 ani in media si comunicare, ultimii 6 fiind petrecuti in advertising, in agentii precum Saatchi & Saatchi, Scala JWT si Mercury360. Cu o diploma in Jurnalism la Universitatea Bucuresti, Monica si-a inceput cariera ca redactor de stiri la Antena 1, ulterior lucrand ca Strategic Planner pe branduri ca Global Spirits, Elite, BRD, Supreme Chocolat, Orange, Nestlé, Kraft, Halewood. Monica a facut parte din echipa locala de pitch a agentiei Scholz & Friends Berlin pentru castigarea campaniei de intrare pe piata a Raiffeisen Banca pentru locuinte.
Tanasoiu a intrat in echipa agentiei in octombrie 2004, ca Account Executive in departamentul Client Service, lucrand pentru unul dintre cei mai importanti clienti ai agentiei, Coca-Cola. In scurt timp devine Account Manager responsabil de 4 conturi - Coca-Cola, Western Union, P&G & Sony Ericsson - si de coordonarea unei echipe dedicate iar, apoi, in 2007, Account Director, adaugand un nou client in portofoliu, H&E Reinert, a carui intrare pe piata o si conduce. Noul Client Service Director a fost din 2008 Group Account Director, raspunzand de conturile sale “traditionale”, dar si de Nestlé, Dr. Oetker, Tetra Pak si GlaxoSmithKline.