Mirela Angelescu, noul director executiv DDB, anunta schimbari uriase pentru agentie
Miercuri, 11 Iunie 2008

( AdPlayers.ro, Iulian Toma )

 

Mirela Angelescu a fost numita Executive Director al Agentiei DDB Bucuresti, o pozitie nou creata in vederea cresterii performantei agentiei, potrivit unei informari remise AdPlayers de catre compania de publicitate. 

Noul executiv vine la DDB Bucharest la scurt timp dupa despartirea agentiei de publicitate de Adina Sorescu, fostul managing director al agentiei.

 

Cea mai recenta functie a detinut-o in GMP Advertising, unde a fost numita Director de Strategie in octombrie 2007, dupa aproape 3 ani ca Director al Departamentului de Client Service. In aceasta functie a asigurat integrarea campaniilor agentiei, supervizand produsele principalelor discipline: creatie, BTL, PR si web.

 

 “Voi fi Executive Director intr-o perioada de schimbari uriase pentru DDB”, a spus Mirela Angelescu. „Vrem sa dezvoltam serviciile agentiei, sa crestem performanta echipei, sa imbunatatim produsul pe care il livram clientilor si, in final, sa ne extindem portofoliul de clienti. Imi plac inceputurile si nu am rezistat tentatiei de a face parte dintr-o echipa in care lucrurile se intampla tumultuos si real.”

 

Angelescu a absolvit Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii a Universitatii Bucuresti, unde a urmat cursurile de relatii publice si publicitate. Lucreaza in publicitate din 1998 si, potrivit DDB Bucharest, are experienta in initierea si implementarea procedurilor de agentie si dezvoltarea afacerii agentiei.


PUBLICITATE: