McCann WorldGroup promoveaza BCR Open Romania
Miercuri, 07 Septembrie 2005

( AdPlayers.ro ) Promovarea BCR Open Romania este integrata de McCann WorldGroup. Campania de publicitate a turneului de tenis este sustinuta  de diviziile specializate ale grupului de publicitate si poarta in acest an numele BCR Open Romania 2005, fiind totodata si  cel mai important eveniment sportiv din Romania ce se va desfasura în perioada 12 – 18 septembrie 2005, la Arenele BNR din Bucuresti. Prin sustinerea acestui turneu, Romania îsi pastreaza locul printre cele 30 de tari care au privilegiul de a gazdui o competitie din circuitul ATP.

Semnata de agentia de publicitate McCann Erickson, campania se deruleaza pe televiziune, presa scrisa, radio si online. Campanie tv  contine 2 spoturi -  spot generic si spot de meci demonstrativ Muster-Ivanisevic (ce va avea loc marti) cu durata de 45 si respective 34 sec difuzate pe Antena1 si Antena 3. Componenta radio merge pe 2 spoturi similare - generic si de meci demonstrativ muster-ivanisevic  ce se difuzeaza pe Radio Guerrilla, KissFM, Star FM si Radio Total. Campania de presa scrisa este sustinuta in publicatiile Gazeta Sporturilor, Cotidianul, Sport Total, Jurnalul National, Academia Catavencu, 7Seri si B-24-FUN.

McCann WorldGroup promoveaza BCR Open Romania

La a doua conferinta de presa BCR Open Romania 2005, organizatorii au prezentat ultimele noutati privind programul turneului, orele de joc sau modul in care pot fi procurate biletele. La conferinta de presa au fost prezenti ieri Ion Tiriac, Bogdan Enoiu ( McCann WorldGroup), Silviu Sefer (Momentum) Dumitru Haradau (FRT), Ken Campbell (Chief Marketing Officer, Connex ).

Promotorii turneului organizat de divizia de evenimente din grup - Momentum, au prezentat si un nou website bcropenromania.ro construit de divizia de relationship marketing - MRM Partners in colaborare cu Webstyler. Organizatorii spera ca in saptamana competitiei (12-18 septembrie) site-ul sa aiba mai mult de 30.000 vizitatori unici. Bcropenromania.ro este improspatat zilnic si are printre sectiuni: stiri, program, scoruri, jucatori, bilete, evenimente, sponsori. Pe langa acestea mai puteti gasi si patru sectiuni generaliste: despre turneu, ghid, linkuri utile, contact.

Cea de-a 10-a editie a Romanian Open Tenis este sustinuta de Connex. Operatorul ofera în exclusivitate 2 evenimente per langa BCR Open Tenis 2005:   Kid’s Day si Turneul Jurnalistilor. “Este o mandrie pentru Connex sa sustina tenisul romanesc. Suntem încantati ca, pentru al cincilea an consecutiv, putem oferi romanilor spectacole sportive de înalta clasa, reunind tinere sperante si personalitati marcante ale tenisului”, a spus Ken Campbell, Chief Marketing Officer, Connex.

Respectand traditia anilor precedenti, Connex organizeaza, în cadrul Open-ului romanesc, Connex Kid’s Day. În cadrul acestui eveniment, tineri jucatori de tenis vor avea ocazia sa joace cu celebrii Ilie Nastase si Mansour Bahrami. Connex va oferi premii tuturor copiilor participanti.

In Turneul Jurnalistilor, ziaristii interesati isi pot arata îndemanarea pe terenul de tenis. Castigatorii vor fi premiati de Connex cu telefoane 3G. In plus, spectatorii sunt asteptati la standul Connex, amenajat în zona publica a Arenelor, unde pot experimenta demonstratii ale apelurilor video si serviciile portalului Play. Programul turneului, clasamentul si cele mai importante faze ale zilei vor fi disponibile de asemenea clientilor Connex pe portalul Play.

Pe langa BCR – principalul sponsor al turneului prezentat de Connex si sustinut de Petrom, alaturi de partenerii media Antena 1 si Antena 3 printre sustinatorii turneului se numara Stella Artois,  Dorna, Indesit, Flanco, Ariel, Oust, Carrefour, McDonald’s, KitKat, Fischer, Loteria Romana, Dunlop, Eurisko, UPS , Mobexpert, Konica Minolta, Momentum, Ibis, Mercedes Benz.  ( Iulian Toma)


PUBLICITATE: