Marketingul prin bluetooth, peste 3G
Miercuri, 08 Noiembrie 2006

(AdPlayers.ro, Irina toma, irina.toma@adplayers.ro )

OgilvyOne a ales sa foloseasca serviciul Proxycast, pentru marketing prin Bluetooth. Un serviciu de marketing de proximitate dezvoltat de Personal Networks, ProxyCast permite transmiterea de materiale multimedia cu caracter publicitar sau informativ catre telefoanele mobile aflate în zona de acoperire a sistemului.

Conform companiei, Proxycast poate fi amplasat, spre exemplu, în magazine sau centre comerciale, în arene sportive sau sali de spectacol, în restaurante, baruri sau cluburi si poate transmite mesaje de pâna la 10 ori mai rapid decât prin retelele de telefonie mobila (GPRS, 3G).

Prin intermediul ProxyCast, la conferinta Marketing Innovation Forum, OgilvyOne a trimis pe telefoanele mobile ale participantilor din sala o invitatie pentru a participa la un livecast - conferinta interactiva transmisa live pe internet cu tema „Marketingul influentat de revolutia digitala”.

Marketingul prin bluetooth, peste 3G“Doream sa avem o discutie interactiva cu participantii la Marketing Innovation Forum, despre viitorul marketingului influentat de lumea digitala. ProxyCast ne-a ajutat sa promovam cu succes acest eveniment transmis pe internet”, a declarat Adrian Alexandrescu(foto), One-to-One Communications Director OgilvyOne.

Aceasta invitatie a avut forma unui slideshow ce putea fi urmarit pe ecranul telefonului mobil. Cu acordul destinatarului, acest mesaj putea fi acompaniat si de un reminder în agenda telefonului (calendar entry), în legatura cu data si ora evenimentului.


PUBLICITATE: