Maria Tudor, ZenithMedia: Piata de media a depasit 400 mil. USD, în 2006
Joi, 11 Ianuarie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Maria Tudor, ZenithMedia: Piata de media a depasit 400 mil. USD, în 2006“E o piata febrila de media care a crescut în ultimii 2-3 ani ca Fat Frumos, depasind 400 milioane USD în 2006 (peste 300 milioane EUR n.r.)”, a declarat, pentru AdPlayers, Maria Tudor – Director Executiv la Zenith Media.

„Pozitiv ne uitam si la viitor, cu cresteri de investitii în comunicare de minim 25% si în 2007”, a mai spus directoarea executiva a agentiei, vorbind despre cum vede evolutia pietei de media din acest an.

Zenith Media este singura agentie de media din România care obtinut de curând ratingul A (Bun) în raportul companiei de cercetare de media RECMA "Vitality Report" - Pitches&Moves din luna octombrie a anului trecut. Raportul reflecta performanta agentiilor de media pe clienti, stabilitatea si loialitatea, inclusiv performanta în licitatii, cuprinde 5 trepte de rating. Ratingul A (Good) este atribuit unei agentii care a câstigat cel putin un cont de media major si a pierdut putine conturi de media nemajore.

Sfârsitul de an 2006 marcheaza si începutul colaborarii ZenithMedia cu Reckitt Benckiser. Printre clientii agentiei de media se numara: Bayer, Baxi Group, BRD-GSG, Bunge, Caroli, Carrefour, Electrolux, Interstar, LG Electronics, L’Oreal, Nestle, Policolor, Reckitt Benkiser, Toyota Romania, Ursus Breweries, Vincon. Zenith Media face parte din reteaua internationala de media ZenithOptimedia.

Media AdPlayersFile RECMA "Vitality Report"

Compania de cercetare RECMA a evaluat din 2006 un numar de 14 agentii media românesti din punct de vedere al competitivitatii, studiul urmarind evolutia agentiilor din ianuarie 2005 pâna în iulie 2006.

Pe lânga ratingul A (bun), raportul RECMA mai include pozitiile C: Competitivitate Scazuta (Low Competitiveness) pentru agentii ce înregistreaza un deficit clar între conturi de media pierdute si câstigate, B: Mediu (Average) pentru agentii cu un raport echilibrat între conturile câstigate si cele pierdute, B+: Satisfacator, conturi de media care acopera conturile pierdute, pierderi de conturi nemajore sau câstigarea unor conturi cu potential.

În primul raport RECMA "Vitality Report", cea mai râvnita pozitie A+ (Excelent) a ramas deocamdata neatinsa de agentiile de media investigate în România.

Înfiintata în 1992, RECMA (www.recma.com) a întocmit anul trecut primele rapoarte de media pentru Romania, cercetând si clasând agentiile de media dupa bugetele de publicitate coordonate, serviciile de media aduse clientilor, miscarile conturilor pe piata de media, stabilitatea managementului.


PUBLICITATE: