Asa cum adplayers scria in urma cu cateva luni, Visa se despartea de divizia digitala din grupul Lowe, dupa un proces de achizitie a agentiei Hyperactive pe care o fondase in 2008.
In noua pozitie, Alex Visa va coordona operatiunile de digital derulate de agentiile GroupM in Romania pe 3 directii strategice: dezvoltarea GroupM Interaction (GMI), optimizarea conditiilor de buying pentru clientii GroupM, precum si implementarea in Romania a produselor si tehnologiilor dezvoltate de GroupM pe pietele mature.
Group M reuneste operatiunile de media ale grupului de comunicare WPP si asigura managementul investitiilor in media a clientilor companiilor Maxus, Mediaedge:Cia, Media Com si Mindshare. Entitatea de servicii GroupM Interaction (GMI) ofera in Romania servicii de cercetare, comert, tehnologie si dezvoltare in domeniul digital.
„M-au convins viziunea si abordarea avangardista pe care cel mai mare grup global de media le impartaseste la nivel european si international pentru tot ceea ce inseamna digital. Produsele si tehnologiile pe care GMI le detine deja si pe care le propunem si pietei din Romania vor crea valoare adaugata clientilor GroupM. Cred ca acestea vor contribui semnificativ la cresterea pietei, pe termen mediu si lung,” declara Alex Visa, Interaction Director al GroupM Interaction.