„Asa cum si-a obisnuit publicul tinta, Bergenbier vine si de data asta cu un adevar impartasit de majoritatea barbatilor: vrem ca sotiile/prietenele noastre sa aiba carnet de sofer. De ce? Simplu, ca sa aiba cine sa ne aduca acasa dupa ce bem bere” afirma Carmen Tiderle - Deputy Creative Director.
In spot este vorba despre un barbat care isi sustine femeia in incercarea ei de a obtine permisul de conducere. „Si n-o face fiindca ar avea incredere in capacitatiile ei, ci, masculin si „egoist”, fiindca are nevoie de cineva care sa-l conduca acasa dupa niste beri baute cu prietenii.” sustine Carmen Tiderle.
Din partea Interbrew Romania au contribuit la realizarea proiectului: Mihai Ghyka - Marketing Director, Stefan Teodorescu - Senior Brand Manager Bergenbier; Vlad Craioveanu- Marketing Executive Bergenbier si Bogdan Lefter - Marketing Executive Bergenbier.
Leo Burnett i-a implicat in desfasurarea proiectului pe Bogdan Naumovici - Creative Director; Carmen Tiderle – Deputy Creative Director; Roxana Dumitru – New Business Director; Alina Floroian – Brand Communication Supervisor; Irina Revnic – Brand Communication Executive; Petru Cuciuc-Senior Art Director; Laura Georgescu-Baron – A/V Production Director.
Spotul „Scoala de soferi” a fost produs de Multimedia Est si regizat de Radu Muntean. ( Irina Toma )