Leo Burnett face "Scoala de Soferi" pentru Bergenbier
Miercuri, 31 August 2005
( AdPlayers.ro ) Leo Burnett a semnat un nou spot pentru Bergenbier de la Interbrew. Noul spot Bergenbier realizat de Leo Burnett  - “Scoala de soferi”- continua sa construiasca identitatea marcii sub acelasi slogan " Prietenii stiu de ce”. Leo Burnett  face Scoala de Soferi pentru Bergenbier “Scoala de Soferi” este “programata” in perioada  27 august 2005 - 23 octombrie 2005 si se va difuza  pe posturile de televiziune Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, Prima TV, MTV Ro si TV Sport.

 „Asa cum si-a obisnuit publicul tinta, Bergenbier vine si de data asta cu un adevar impartasit de majoritatea barbatilor: vrem ca sotiile/prietenele noastre sa aiba carnet de sofer. De ce? Simplu, ca sa aiba cine sa ne aduca acasa dupa ce bem bere” afirma  Carmen Tiderle - Deputy Creative Director.

Leo Burnett  face Scoala de Soferi pentru Bergenbier

In spot este vorba despre un barbat care isi sustine femeia in incercarea ei de a obtine permisul de conducere. „Si n-o face fiindca ar avea incredere in capacitatiile ei, ci, masculin si „egoist”, fiindca are nevoie de cineva care sa-l conduca acasa dupa niste beri baute cu prietenii.” sustine Carmen Tiderle.

Din partea Interbrew Romania au contribuit la realizarea proiectului: Mihai Ghyka - Marketing Director, Stefan Teodorescu - Senior Brand Manager Bergenbier; Vlad Craioveanu- Marketing Executive Bergenbier si Bogdan Lefter - Marketing Executive Bergenbier.

Leo Burnett  face Scoala de Soferi pentru Bergenbier

Leo Burnett i-a implicat in desfasurarea proiectului pe Bogdan Naumovici - Creative Director; Carmen Tiderle – Deputy Creative Director; Roxana Dumitru – New Business Director; Alina Floroian – Brand Communication Supervisor; Irina Revnic – Brand Communication Executive; Petru Cuciuc-Senior Art Director; Laura Georgescu-Baron – A/V Production Director.

Spotul „Scoala de soferi” a fost produs de Multimedia Est si regizat de Radu Muntean. ( Irina Toma )


PUBLICITATE: