"Cu siguranta, noi ne continuam activitatea la Leo Burnett cu aceeasi pasiune si determinare si cu rezultate foarte bune, ca si pana acum. Asa cum v-am obisnuit deja, ori de cate ori avem ceva de comunicat, o facem." au raspuns oficialii agentiei despre plecarea directorilor de creatie.
Pozitia Leo Burnett vine dupa ce adplayers a solicitat un raspuns oficial legat de stirea in care, potrivit informatiilor adplayers, cei doi directori de creatie, Carmen Tiderle si Tudor Cuciuc, parasesc agentia de publicitate.
Din informatiile de pana la aceasta ora, despartirea celor doi vine pe fundalul unor schimbari aduse de achizitia pachetului majoritar Leo Burnett de catre Publicis Groupe. Miscarea a adus doua agentii de publicitate ale grupului Publicis in
In urma achizitiei Leo Burnett, fratii Stefan si Ioana Iordache ar putea fi mai putini preocupati de importanta procesului de creatie si ar fi mult mai interesati de factorii economici ai afacerii care le vor aduce in buzunar un multiplicator frumos la iesirea din actionariatul companiei.
Mai citeste si:
Cutremur in creatia Leo Burnett. Carmen Tiderle & Tudor Cuciuc parasesc agentia. Exclusiv adplayers.