Laura Tampa: "Ar trebui re-evaluat timpul de jurizare pe lucrare"
Joi, 30 Martie 2006

Laura Tampa: Ar trebui re-evaluat timpul de jurizare pe lucrare( AdPlayers.ro ) Aprecierile Laurei Tampa (foto), Director Executiv Adjunct, Grey Worldwide Romania si membru in juriul festivalului de eficienta privind EFFIE Awards Romania:

AdPlayers: Cum apreciati nivelul campaniilor si participarea agentiilor la EFFIE 2006 ?

Laura Tampa : Se pare ca agentiile au fost mai entuziaste in acest an. Mai multe agentii participante, mai multe lucrari inscrise... in ansamblu un aspect laudabil, avand in vedere ca Effie premiaza eficienta in comunicare, nu numai creativitatea. In ceea ce priveste nivelul campaniilor s-au putut observa diferente intre cei care iau in mod serios eficienta comunicarii si cei care folosesc comunicarea doar ca pe un instrument de crestere punctuala a vanzarilor. Cred ca atat clientii, cat si agentiile trebuie sa inteleaga ca o campanie care a avut un impact pozitiv asupra vanzarilor, la un moment dat, nu este intotdeauna o campanie care ajuta la cresterea sanatoasa a unui brand, de aceea Effie evalueaza dincolo de vanzari si impactul comunicarii asupra brandurilor.

AdPlayers:  Care credeti ca au fost partile pozitive ale editiei din acest an fata de cele precedente?

Laura Tampa:  In plus fata de interesul crescut al agentiilor / clientilor pentru Effie, pot spune ca diversificarea categoriilor reprezinta un aspect pozitiv al editiei din acest an. Ar trebui sa se tina cont de acest aspect si in anii care urmeaza, mai ales ca anumite categorii devin din ce in ce mai active.

AdPlayers: Ce noutati ati vrea sa vedeti la EFFIE 2007?

Laura Tampa: Ar trebui re-evaluat timpul de jurizare pe lucrare. In conditiile in care cazurile sunt sustinute de foarte multe date, in conditiile in care fiecare membru al juriului are in portofoliul sau categorii cu care nu este familiarizat, timpul scurt poate duce la o interpretare superficiala sau chiar gresita a briefului. Cred ca participantii au lucrat din greu pentru a dezvolta campanii de sucess, iar juriul ar trebui sa aiba timp suficient pentru a le judeca la adevarata lor valoare. In contextul unei piete de publicitate in plina dezvoltare, in 2007 am vrea sa vedem mai multi participanti, mai multe inscrieri in fiecare categorie si briefuri mai bine sustinute de date cantitative si calitative. In acest fel vom avea un festival cu o mai mare relevanta pentru industrie.

Aprecierile Laurei Tampa, Director Executiv Adjunct, Grey Worldwide Romania si membru in juriul festivalului de eficienta din acest an fac parte dintr-o serie de intrebari si raspunsuri initiate de AdPlayers si AdPlayers.ro privind EFFIE Awards Romania. Acestea reprezinta punctele de vedere ale unora dintre cei mai importanti jucatori in publicitate in legatura cu festivalul eficientei campaniilor de comunicare din Romania.

Raspunsurile sunt publicate integral in editia online in saptamana 27 martie 3 aprilie si vor mai contribui la realizarea unei analize ulterioare in editia tiparita.

(Iulian Toma iulian.toma@adplayers.ro )


PUBLICITATE: