adplayers. Iulian Toma
Schimbare la varful marketingului Heineken. Fostul P&G Narcis Horhoianu este, de la inceputul lunii februarie, noul director de marketing al producatorului de bere. Noua mutare este de asteptat sa aduca noutati in marketingul companiei si implicit in planul de comunicare administrat de agentiile de portofoliu.
Potrivit companiei, noul director de marketing intrat in echipa de management Heinken Romania va fi responsabil de strategia de marketing a producatorului de bere. Din aceasta functie, noul responsabil de marketing va continua sa dezvolte portofoliul de marci al companiei prin inovatii si noi experiente de brand pentru clienti si consumatori.
Marketing pe 8 piete din Balcani. Cine este Horhoianu?
Aflat timp de multi ani in bordul de conducere IAA, Narcis Horhoianu este apreciat de profesionistii domeniului ca unul dintre cei mai exigenti specialisti in marketingul bunurilor de larg consum. Poate prea exigent pentru piata romaneasca, Horhoianu a fost unul dintre cei mai intransigenti jurati ai festivalului de eficienta in comunicare Effie Awards. A avut si de ce: timp de peste 10 ani, el a fost la P&G responsabil de marketingul unui numar de opt piete din Balcani.
De 18 ani in marketingul Procter & Gamble, ultima pozitie a lui Horhoianu din ultimii cinci ani a fost cea de Marketing Director – Brand Operations Leader pe 8 piete din balcani. Din aceasta pozitie el a fost responsabil de conturile P&L ale mai multor produse din categorii de bunuri de larg consum (Baby Care, Feminine Care, Oral Care, Gillette, Braun, Duracell, Feminine Beauty).
Anterior, tot in cadrul P&G, el a mai fost incepand din 2009 Associate Marketing Director Baby, Giletter, oral care Balkans, post din care a urmarit dezvoltarea unui portofoliu complex de produse pe 8 piete din Balcani. Pana atunci, timp de 5 ani a fost Brand Manager Baby Care, Oral Care in cadrul P&G.
Horhoianu versus Markovits. Va schimba agentiile sau strategia?
Este o intrebare la care un raspuns deocamdata se lasa asteptat, data fiind numirea foarte recenta a lui Horhoianu. Foarte probabil, noul nr.1 in marketingul Heineken Romania va reevalua, poate chiar schimba pentru o parte din marci, agentiile care au administrat serviciile de marketing si comunicare de brand din portofoliul producatorului de bere.
Chiar daca pana la aceasta ora este prematur sa anunte schimbari de agentii, cu siguranta ca strategia lui Horhoianu nu se va suprapune peste strategia lui Paul Markovits, fost marketing Heinken care a selectat o parte din agentiile care lucreaza astazi pentru producatorul de bere. Pana atunci, sa-i dam lui Horhoianu ce este al lui. Mutarile specialistul de marketing pe 8 piete din Balcani merita urmarite la Heineken.
Mai mult in Oameni.