spot: Carlsberg, Campanie lansare Europa Centrala si de Est
Sursa: Portofoliu Johan H Ohlson
adplayers. Iulian Toma
Seniorii de creatie castiga intre 500 EUR pe zi in Europa de Est si 1.000 EUR in Germania, UK si SUA, dupa cum a afirmat pentru adplayers Johan H. Ohlson (foto), care si-a incheiat mandatul de doi ani la sefia creatiei Saatchi & Saatchi din Romania si a decis sa se alature coordonarii creatiei de publicitate din postura de freelance creative director.
Cu experienta de 15 ani in publicitate in Europa si SUA, Ohlson a lucrat atat atat in reteaua Saatchi & Sattchi (Budapesta si Varsovia), dar si in agentii precum BBDO Hamburg, Scholz & Friends Hamburg, Team One Varsovia sau DDB Varsovia.
„Era timpul pentru o noua provocare. La saatchi am facut tot ce mi-am propus. Am construit un departament de creatie puternic, am castigat impreuna cu echipa de creatie primii lei la Cannes Lions si de asemenea o serie de conturi de new business printre care as aminti Rompetrol” a declarat pentru adplayers fostul director de creatie de la Saatchi & Saatchi, Johan H. Ohlson.
Cu o impresionanta lista de marci pentru care a lucrat, Ohlson are un portofoliu nume printre care se numara Honda, Carlsberg, Chio, Toyota, Kia si altele. Mai multe lucrari pe site-ul de portofoliu al creativului: johanohlson.dunked.com
Mai mult in Oameni