Internetics mai vrea si (se) mai poate
Luni, 02 Mai 2005
( AdPlayers.ro ) Internetics nu s-a multumit cu doar 208 inscrieri in festivalul de comunicare digitala inregistrate vineri seara, inainte de intrarea in minivacanta de Pasti. Perioada de inscriere in concursul Internetics se prelungeste pana vineri, 06 mai, ora 18:00. Organziatorii vor mai multi jucatori in festival “Dorim sa oferim sansa de a se inscrie in concurs cat mai multor jucatori de pe aceasta piata, care au fost impiedicati de perioada extrem de aglomerata a sarbatorilor.” spun ei. Cele 208 inscrieri de pana acum au fost inregistrate in cele 25 de sectiuni ale concursului.

Printre lucrarile inscrise se numara site-uri, campanii sau alte tipuri de produse digitale realizate pentru companii sau brand-uri de renume, cum sunt Antena 1, Audi, Bancpost, British Airways, Citroen, Connex, Domo, Flamingo, Ford, Holcim, Leo Burnett, Medicover, Milka M-Joy, Omniasig, Pigna, Porsche, Primola, Raiffeisen Bank, Renault, Saptamana Financiara, SIVECO, Skoda, Softwin, Stella Artois, UniCredit, Volkswagen, Zapp etc.

Printre agentiile care au inscris lucrari in concurs se numara: 2Fresh Design, A Rond, Arhexim, Arond Net, Arxia, Avantaj Net, Creative by Nature, Creative MDV International, DNL Web Design, Dot Commerce, DTP Media, E-afacere, Emblem, FD Interactive, Five Design, Focus Multimedia, Heep Media, Herman Internet Services, Idea Highway Serv, Idip Web, Kinecto Permission Marketing, Living Dots, Media XPRIMM, MVDmedia, My Web Master, Ninespices, Original, Ogilvy&Mather Advertising, Publidif Intex, Punct Media, Quadrant Interactive, Saatchi&Saatchi, Saturn Advertising, SixtyFourEights Group, Speed Promotion, Vitrina Advertising, Webstyler, Zet Communications&Media.


PUBLICITATE: