( AdPlayers.ro ) Ati inchis televizorul si plecati la cumparaturi? Daca nu v-ati decis inca ce sa cumparati, nu scapati de InStoreTv - “noul post de televiziune” de la Monopoly Media.
Conceptul presupune difuzarea mesajelor publicitare prin intermediul unor ecrane special amplasate in spatii publice, canalul de publicitate de la Monopoly imbinand principiile televiziunii clasice cu vizionarea programelor in spatiile publice. Printre primele tinte vizate - spatiile comerciale.
InStoreTv a intrat de saptamana trecuta in portofoliul de vanzare al casei de vanzari conduse de Serban Ciusca in urma unui parteneriat incheiat intre Arbomedia si Monopoly Media.
”Am incredere ca parteneriatul nostru cu ARBOmedia ne va conduce intr-o noua etapa care va permite o dezvoltare accelerata a sistemului nostru alaturi de retelele comerciale in care suntem prezenti”, a spus Gabriel Faflei - Managing Director Monopoly Media.”
InStore TV: 1.045 de ecrane operationale astazi
Oficialii Arbomedia au afirmat pentru AdPlayers ca noul sistem este prezent in 28 localitati, 140 de locatii si opereaza in acest moment 1.045 de ecrane. Potrivit reprezentantilor regiei, vanzarea se integreaza in sistemul de vanzare de televiziune, in functie de audienta acestora (cost pe mia de “telespectatori”).
Serban Ciusca (foto), Managing Director ARBOmedia subliniaza ca ”InStoreTV ofera o alternativa credibila campaniilor TV vizionate pana acum de consumatori in linistea caminului propriu”. Executivul este de parerea ca “posibilitatea de a atinge segmentul cel mai dinamic al cumparatorilor face din InStoreTV un vehicul media competitiv, cu sanse reale de a fi inclus in randul campaniilor clasice de TV”.
Demarat in urma cu un an, conform oficialilor Arbomedia, proiectul InStoreTV a ajuns sa fie prezent in cele mai importante retele de retail si cash&carry. Sistemul este receptionat in acest moment in retelele Metro, Billa, Carrefour, Cora, Sensiblu si in Plazza Romania si City Mall.
Reteta
Promotorii canalului spun ca InStoreTV preia reteta clasica a difuzarii de programe TV, dar o adapteaza la spatiile publice in care se receptioneaza. Repetitivitatea programului, in care sunt incluse stiri si informatii utilitare, respecta comportamentul consumatorilor aflati in spatiile publice si care, astfel, au ocazia de a viziona programe de divertisment si mesaje publicitare. Sistemul poate difuza mesaje publicitare particularizate chiar si pentru anumite sectoare din interiorul hypermarket-urilor.
Monopoly Media – din 1991
Infiintata in 1991, Monopoly Media a activat in domeniul publicitatii outdoor pana in anul 2000, cand Fondul de investitii Advent i-a achizitionat divizia de outdoor si a lansat Euromedia Group.
Conform oficialilor companiei, in 2005 Monopoly Media a realizat proiectul digital retail media, o televiziune digitala cu emisie in principalele centre comerciale din Romania (Billa, Carrefour , Cora , Metro) in farmaciile SensiBlu, Plaza Mall si City Mall, sucursalele BRD-Societe Generale. La nivelul acestei retele Monopoly Media detine peste 2000 de ecrane in 48 de orase.
Printre alte obiective ale companiei, Monopoly Media vrea sa furnizeze o televiziune digitala cu o audienta formata in primul rand din cumparatori si persoane active. In planurile de dezvoltare ale companiei se mai afla doua retele speciale: BarTV si ClinicTV, aflate in acest moment in curs de implementare.
Iulian Toma (iulian.toma@adplayers.ro )
.
.
.
.
.