(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
International Advertising Association - IAA România a prezentat Consiliului National al Audiovizualului (CNA) detaliile programului national de educare a consumatorului privind stilul de viata sanatos, se arata într-un comunicat al asociatiei. Prezentarea a avut loc ieri, într-o sedinta desfasurata la sediul CNA.
Primul program de o astfel de amploare initiat într-un efort comun de catre industria de publicitate din Romania, potrivit IAA, acesta va fi “cel mai mare proiect de informare a consumatorului despre stilul de viata sanatos, desfasurat pâna acum”.
Reprezentantii IAA mai sustin ca aceasta campanie va ajuta la cresterea interesului publicului fata de stilul de viata sanatos printr-o nutritie echilibrata si practicarea exercitiilor fizice. Comunicarea îsi propune o educare a consumatorilor cu privire la echilibrul nutritional, rolul fiecarui ingredient, comportamente nutritionale sanatoase ale alimentelor, importanta si beneficiile sportului pentru o viata sanatoasa.
„Sunt placut surprins si totodata impresionat de profesionalismul propunerii IAA”, a declarat Ralu Filip, Presedinte CNA. „As dori ca aceasta campanie sa aiba o deschidere catre cele mai largi sectoare ale societatii românesti deoarece un stil de viata sanatos are un impact deosebit atât asupra vietii consumatorilor cât si a societatii, în ansamblul sau”, adaugat Filip.
Campania de comunicare integrata este o initiativa comuna IAA- CNA si va fi desfasurata pe o perioada de un an. Conform IAA România, în urmatoarele 2 luni va începe cercetarea la nivel national privind identificarea situatiei actuale atât în ceea ce priveste obiceiurile de nutritie cât si stilurile de viata ale consumatorilor.
Pentru a masura rezultatele comunicarii si efectele întregului program national de educare a consumatorului în vederea unui stil de viata sanatos, studiul va fi repetat si la sfârsitul perioadei de desfasurare a campaniei, se mai arata în comunicatul IAA România.