Grapefruit identifica vizual Mercury360
Miercuri, 16 Mai 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

Grapefruit a realizat rebrandingul pentru Mercury Promotions - cea mai mare agentie independenta din Romania, potrivit companiei, care s-a transformat in Mercury360.

”Colaborand deja in proiecte care necesita consultanta de brand, Mercury Promotions a apelat la Grapefruit pentru asistenta in definirea noului brand si desenarea identitatii vizuale”, declara Marius Ursache (foto), Chief Creative Officer la Grapefruit. Potrivit executivului, Grapefruit a ajutat astfel Mercury 360 sa puna bazele propriei strategii de brand, aplicand-o ulterior la nivelul identitatii vizuale.

Noul brand Mercury 360, spune Marius Ursache, comunica trecerea de la o abordare lineara  la o abordare circulara si integrata: Mercury 360 ofera solutii cuprinzatoare de comunicare de marketing, centrate pe rezultatele clientului.

Autorii spun ca echipa Grapefruit a indeplinit cerinta clientului de regandirea a strategiei, noul concept de brand si a conceput noua identitate vizuala pentru Mercury 360 pentru a sublinia schimbarea de nume, “pentru a rezista in timp si pentru a reflecta personalitatea si viziunea companiei”.

Oficialii companiei au afirmat pentru AdPlayers ca procesul a durat o luna si jumatate. “Cel mai dificil in realizarea proiectului a fost incadrarea intr-un interval de timp foarte scurt pentru un proces atat de complex”, adauga reprezentantii Grapefruit.

AdPlayersFile

Grapefruit (www.grapefruit.ro) este o agentie romaneasca de branding, cu birouri in Iasi si Bucuresti. Portofoliul Grapefruit include peste 100 de clienti din 13 tari, pe 4 continente, printre care se numara Abbott Laboratories, Antibiotice, Dacia, Vodafone, HP Romania, Gandul, Eli Lilly, OTP Bank, British Council, International Corporate and Brand Identity Centre (Marea Britanie) si DDB San Francisco (SUA).


PUBLICITATE: