Graffiti BBDO si-a �ncheiat polita la Allianz�Tiriac Asigurari
Luni, 06 Noiembrie 2006

Graffiti BBDO si-a �ncheiat polita la Allianz�Tiriac Asigurari

(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Graffiti BBDO semneaza cel mai recent spot realizat de Allianz�Tiriac Asigurari pentru asigurarile de viata, anunta oficialii de comunicare ai agentiei de publicitate conduse de Catalina Cernica. Campania si-a �nceput difuzarea din 26 octombrie pe principalele posturi TV nationale, fiind declinata si pentru segmentul de presa scrisa.

Graffiti BBDO si-a �ncheiat polita la Allianz�Tiriac AsigurariAllianz�Tiriac a dorit sa comunice un serviciu financiar complex � asigurarile de viata � �ntr-o maniera concreta, spune agentia, cu un mesaj c�t mai simplu de descifrat. Sarcina agentiei, spun autorii campaniei, a fost sa faca relevante pentru public avantajele asigurarilor de viata, iar acest lucru a fost concretizat prin ilustrarea nevoii de protectie pe care fiecare dintre noi o resimte �n fiecare zi.

Conceptul

�E �n firea noastra sa avem grija de cei dragi�, a spus Mihai Gongu, Senior Copywriter. �Fapt vizibil de la lucrurile marunte p�na la cele importante � cum este o asigurare de viata.�

Graffiti BBDO si-a �ncheiat polita la Allianz�Tiriac Asigurari�n viziunea agentiei, asigurarea de viata este prezentata ca un rezultat firesc al unei nevoi emotionale de baza,  �dorinta de a-ti proteja familia� si acesta este si mesajul � cheie pe care �l transmite noua campanie pentru asigurarile de viata Allianz�Tiriac, sunt de parere creativii.

Tinta

Campania se adreseaza unui public tinta situat �ntre 25 � 45 de ani, femei si barbati, cu venituri peste medie, oameni care sunt �n ascensiune profesionala �n acest moment, dar experimenteaza incertitudinile legate de viitor, incertitudini care se manifesta si prin teama de a nu-i putea ajuta pe cei dragi �n momente dificile. 

Potrivit agentiei, prin aceasta campanie, Allianz�Tiriac Asigurari si-a propus ca obiectiv crearea de preferinta pentru oferta sa de asigurari de viata, astfel �nc�t publicul tinta sa o ia �n considerare pe lista sa scurta �n momentul �n care decide �ncheierea unei asigurari de viata.

Filmarea spotului s-a realizat �n 2 zile friguroase, �n Bucuresti, sub semnatura regizorului Olli Boem si a lui Tudor Lucaciu pentru imagine.

Autorii

Graffiti BBDO si-a �ncheiat polita la Allianz�Tiriac AsigurariDe la Allianz�Tiriac Asigurari, participarea companiei a fost asigurata de Alina Agurida � Director Marketing.

Din partea agentiei Graffiti BBDO, proiecul a fost dezvoltat de o echipa formata din Ema Prisca � Creative Director, Mihai Gongu � Senior Copywriter, Irina Stanciulescu, AV/Foto Producer, Graffiti BBDO, Stefan Chiritescu � Senior Strategic Planner, Claudia Avram - Account Manager, Corina Gavrilita � Media Manager de la Media Direction.

iulian.toma@adplayers.ro

PUBLICITATE: