(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Graffiti BBDO semneaza cel mai recent spot realizat de Allianz–Tiriac Asigurari pentru asigurarile de viata, anunta oficialii de comunicare ai agentiei de publicitate conduse de Catalina Cernica. Campania si-a început difuzarea din 26 octombrie pe principalele posturi TV nationale, fiind declinata si pentru segmentul de presa scrisa.
Allianz–Tiriac a dorit sa comunice un serviciu financiar complex – asigurarile de viata – într-o maniera concreta, spune agentia, cu un mesaj cât mai simplu de descifrat. Sarcina agentiei, spun autorii campaniei, a fost sa faca relevante pentru public avantajele asigurarilor de viata, iar acest lucru a fost concretizat prin ilustrarea nevoii de protectie pe care fiecare dintre noi o resimte în fiecare zi.
Conceptul
“E în firea noastra sa avem grija de cei dragi”, a spus Mihai Gongu, Senior Copywriter. „Fapt vizibil de la lucrurile marunte pâna la cele importante – cum este o asigurare de viata.”
În viziunea agentiei, asigurarea de viata este prezentata ca un rezultat firesc al unei nevoi emotionale de baza, “dorinta de a-ti proteja familia” si acesta este si mesajul – cheie pe care îl transmite noua campanie pentru asigurarile de viata Allianz–Tiriac, sunt de parere creativii.
Tinta
Campania se adreseaza unui public tinta situat între 25 – 45 de ani, femei si barbati, cu venituri peste medie, oameni care sunt în ascensiune profesionala în acest moment, dar experimenteaza incertitudinile legate de viitor, incertitudini care se manifesta si prin teama de a nu-i putea ajuta pe cei dragi în momente dificile.
Potrivit agentiei, prin aceasta campanie, Allianz–Tiriac Asigurari si-a propus ca obiectiv crearea de preferinta pentru oferta sa de asigurari de viata, astfel încât publicul tinta sa o ia în considerare pe lista sa scurta în momentul în care decide încheierea unei asigurari de viata.
Filmarea spotului s-a realizat în 2 zile friguroase, în Bucuresti, sub semnatura regizorului Olli Boem si a lui Tudor Lucaciu pentru imagine.
Autorii
De la Allianz–Tiriac Asigurari, participarea companiei a fost asigurata de Alina Agurida – Director Marketing.
Din partea agentiei Graffiti BBDO, proiecul a fost dezvoltat de o echipa formata din Ema Prisca – Creative Director, Mihai Gongu – Senior Copywriter, Irina Stanciulescu, AV/Foto Producer, Graffiti BBDO, Stefan Chiritescu – Senior Strategic Planner, Claudia Avram - Account Manager, Corina Gavrilita – Media Manager de la Media Direction.