(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Graffiti BBDO il face pe Mihai Gongu (foto sus), Deputy Creative Director, iar pe Roxana Panaitescu (foto dreapta) o numeste Group Creative Director, anunta o informare a agentiei. Impreuna cu Ema Prisca, Creative Director al agentiei de publicitate, cei doi vor coordona echipa de creatie – care numara in prezent 20 de persoane.
“Mihai si Roxana sunt dintre creativii care au contribuit in mod constant la succesele Graffiti BBDO", a declarat Ema Prisca, director de creatie Graffiti BBDO. "Amandoi au ajuns in punctul in care pot stapani proiecte de anvergura si coordona activitatea echipelor de creatie aflate in custodia lor. Ma bucur sa-i am alaturi de mine” .
AdPlayers / File
Mihai Gongu are sase ani petrecuti in publicitate, dintre care trei la Leo Burnett, lucrand pentru clienti precum: Marlboro, Heidi sau Western Union, si s-a alaturat agentiei Graffiti BBDO, in 2005. Noul Deputy Creative Director va gestiona conturile Whiskas - pe toate proiectele regionale - Snickers si Pepsi.
Roxana Panaitescu face parte din echipa Graffiti BBDO de peste cinci ani, timp in care a lucrat pe toate conturile din portofoliul agentiei, realizand lucrari premiante la Ad’Or si apreciate de juriul Effie. In calitate de Group Creative Director, Roxana va coordona activitatea de creatie pentru conturile Dacia si Scandia.