Graffiti BBDO a pus ochii pe locul 2 la Ad’Or 2006
Vineri, 03 Iunie 2005

( AdPlayers.ro ) “Si in acest an, Graffiti BBDO s-a clasat in topul primelor trei agentii de publicitate din Romania la cea de-a cincea editie a festivalului Ad'Or” spun reprezentantii agentiei intr-un comunicat remis AdPlayers.

« Scopul nostru a fost indeplinit: sa pastram podiumul. Deci iata, al doilea bronz succesiv pentru Graffiti BBDO. In 2006, obiectivul nostru este locul doi. Pentru ca putem. Pentru ca m-am saturat ca lupta la Agentia Anului sa se dea in doi. Si pentru ca l-am auzit pe Bogdan Naumovici spunand ca, daca va castiga Ad'Or-ul inca trei ani consecutivi de acum incolo, se va retrage din publicitate. Si asta chiar ar fi pacat. », comenteaza Adrian Preda, Director de Creatie Graffiti BBDO.

Potrivit aceleiasi surse, agentia a urcat pe podium cu trei premii si trei nominalizari: Cel mai bun print din categoria bauturi alcoolice pentru ad-ul "Calendarul", brand Guinness, client URBB. Lucrarea, realizata de echipa de creatie Adrian Preda - Director de Creatie, Cosmin Ezaru - Art Director si Bogdan Costin - Copywriter, a fost premiata si la categoria Colaterale/ Cel mai bun poster. Seria de machete "Dosarele istoriei" ("Mao", "Lenin" si "Hitler") a obtinut trofeul Cel mai bun print la categoria divertisment, precum si nominalizare la Cel mai bun print al anului. Ad-urile fac parte dintr-o campanie ce include si spoturi radio si TV semnata de Adrian Preda - Director de Creatie, Cristina Panaitescu - Art Director si Mihai Gongu - Copywriter. Graffiti BBDO a fost nominalizata si la categoriile Cel mai bun spot TV/auto cu executia "Autostopistul", brand Dacia Asistenta, client Dacia - semnata de Dan Panaitescu-Group Creative Director/Art Director si Dana Cavaleru-Copywriter - si Colaterale/Innovative media cu Pagini Aurii-Euro 2004 - semnata de Adrian Preda-Director de Creatie, Cristina Panaitescu-Art Director si Raluca Feher-Copywriter.

Graffiti BBDO, parte a Grupului BBDO Romania, ofera dupa cum spun reprezentantii agentiei, servicii de excelenta in dezvoltarea de strategie de brand, solutii creative, servicii de relatii publice, cercetare si productie pentru clienti ca Alexandrion Group, Automobile Dacia, British Council, Clubul Roman de Presa, Elite Romania, Henkel, M.T.IL. ROM 2000, Master Foods, Pagini Aurii, Pepsi Beverages Int'l, Scandia Romania, URBB si Wrigley.


PUBLICITATE: